اطلاعات دوره
آموزش ساخت پرسشنامه های سلامت و پزشكی
مسیر آموزشی

آموزش ساخت پرسشنامه های سلامت و پزشكی

399,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: 399,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

پرسشنامه، یک ابزار اصلی برای اندازه‌گیری سلامت است. برای سنجش از طریق پرسشنامه، دو مسیر پیش روی یک پژوهشگر قرار دارد. مسیر اول، طراحی یک پرسشنامه از سطح صفر و پیمودن تمامی مراحل ساخت آن است که مسیری طولانی و زمانبر محسوب می‌شود. مسیر دوم، استانداردسازی پرسشنامه‌های خارجی به خصوص زبان انگلیسی، لحاظ کردن ملاحظات بومی و فرهنگی و در واقع استانداردسازی آن است. به لحاظ اینکه در بسیاری از موضوعات حوزه سلامت، تطبیق بومی و فرهنگی تا حد قابل ملاحظه‌ای بر روی پرسشنامه‌های خارجی قابل اعمال است، مسیر دوم در بیش از هشتاد درصد موقعیت‌ها استفاده می‌شود.
دوره آموزش ساخت پرسشنامه های سلامت و پزشكی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 47 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر کامبیز عباچی زاده مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 399,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ساخت پرسشنامه های سلامت و پزشكی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های رشته پزشکی سراسر اینترنت را در صفحه رشته پزشکی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

اعظم

مفاهیم به صورت کامل گفته شده بود و کاربردی بود.

عین

توضیحات خیلی خوب و واضح بود. ممنون

احمد

آموزش مرتبط با دروس دانشگاهی خودمون بود، و آموزش دهنده به خوبی با حوزه آموزش آشنایی داشت.

امیرحسین

کارم دقیقا همینه یه سری اطلاعات جدیدی بهم اضافه کرد.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی