اطلاعات دوره
آموزش روش های پرداخت به ارائه دهندگان خدمات سلامت در اقتصاد سلامت 1 (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش روش های پرداخت به ارائه دهندگان خدمات سلامت در اقتصاد سلامت 1 (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.6/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

علم اقتصاد بهداشت یا اقتصاد سلامت به معنای به کارگیری اصول و مبانی علم اقتصاد در حوزه نظام سلامت به منظور نیل به اهدافی همچون تحلیل رفتار اقتصادی بنگاه های سلامت، افزایش کارایی، اثربخشی، بهره وری و کاهش هزینه های واحدهای ارائه دهنده خدمات سلامت و بسط عدالت در سلامت است. همچنین اقتصاد بهداشت درخصوص توزیع منابع بین بخش های مختلف نظام سلامت بحث می کند به گونه ای که مشخص گردد با توجه به شرایط یک کشور، چه مقدار از منابع باید صرف درمان و چه مقدار صرف بهداشت و پیشگیری و بخش هایی همچون پژوهش های علوم پزشکی شود. ما در این آموزش قصد داریم تا روش های پرداخت به ارائه دهندگان خدمات سلامت در اقتصاد سلامت 1 را مورد بحث و بررسی قرار دهیم.
دوره آموزش روش های پرداخت به ارائه دهندگان خدمات سلامت در اقتصاد سلامت 1 (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 1 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط محمدرضا شیخی چمان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش روش های پرداخت به ارائه دهندگان خدمات سلامت در اقتصاد سلامت 1 (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بازارهای مالی سراسر اینترنت را در صفحه بازارهای مالی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی