اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش طراحی وب‌سایت با پایتون و جنگو (python, django)
مسیر آموزشی

آموزش طراحی وب‌سایت با پایتون و جنگو (python, django)

2,687,500 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.8/5
وضعیت قیمت: 2,687,500 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

انتخاب یک زبان برنامه‌نویسی و چارچوب برای توسعه‌ی وب کار دشواری است،‌ زبان‌ها و چارچوب‌های زیادی وجود دارند، که هر یک نیاز‌های مختلفی را در این زمینه رفع می‌کنند. برای خیلی از کسب‌وکارهای حوزه‌ی آی‌تی زبان برنامه‌نویسی پایتون و چارچوب جنگو یک انتخاب مناسب است. دلایل این انتخاب سریع و راحت، متن باز بودن و امنیت بالای آن‌ها است. در آموزش طراحی سایت با پایتون و جنگو، شما می‌توانید در مدت کوتاهی یک وب‌سایت را از صفر تا صد طراحی کنید. یکی از خصوصیات زبان برنامه‌نویسی پایتون راحتی و فراگیری آسان آن است. همچنین جنگو یک چارچوب سطح بالا برای پایتون است،‌ که روشی استاندارد برای توسعه سریع و آسان وب‌سایت‌ها ارائه می‌دهد. هدف اصلی جنگو، سهولت در ایجاد وب‌سایت‌های پیچیده در محور پایگاه‌داده است. سایت‌های شناخته شده‌ی Instagram، spotify، dropbox، pinter، reddit و Mozilla  از Django استفاده می‌کنند.  با گسترش مشاغل آی‌تی نیاز بسیار زیادی به طراح سایت به وجود آمده است، بخصوص به افرادی نیاز است، که دانش برنامه‌نویسی در زمینه‌ی python و django داشته باشند. در دوره آموزش طراحی سایت با پایتون و جنگو در ابتدا با زبان برنامه‌نویسی پایتون آشنا خواهید شد، که یکی از پرطرفدارترین زبان‌های برنامه‌نویسی است و در رده‌ی دوم زبان‌های استفاده شده در گیت‌هاب است. در ادامه طراحی frontend را فرا خواهید گرفت، frontend بخشی از صفحات وب است که کاربر مشاهده می‌کند، در این مبحث با اصول و پایه صفحات وب آشنا خواهید شد. در آخر، اما مهم‌ترین بخش این دوره آشنایی با چارچوب جنگو است، از این فریم‌ورک برای برنامه‌نویسی backend یک وب‌سایت استفاده می‌شود، با یادگیری جنگو شما قادر خواهید بود، backend یک وب‌سایت، بخشی از وب‌سایت که با پایگاه‌داده و سرور در ارتباط است، را تمام و کمال پیاده‌سازی کنید.   در آخر با گذراندن دوره‌ی آموزش طراحی سایت با پایتون و جنگو، توانایی ورود به بازکار این حوزه را خواهید داشت.
دوره آموزش طراحی وب‌سایت با پایتون و جنگو (python, django) دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 283 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط امیرحسین ناظم، جادی میرمیرانی و ... مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 2,687,500 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش طراحی وب‌سایت با پایتون و جنگو (python, django) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های طراحی وب‌سایت سراسر اینترنت را در صفحه طراحی وب‌سایت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی