اطلاعات دوره
آموزش روابط پایدار زوجین
مسیر آموزشی

آموزش روابط پایدار زوجین

85,050 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.2/5
وضعیت قیمت: 85,050 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

دوره آموزش رابطه پایدار زوجین چیست؟ داشتن رابطه‌ای سالم، شاد و خالی از نوسانات آسیب‌زننده شاید آرزوی همه ما باشد. با نگاهی به اطرافیان و زوج‌هایی که در نزدیک هرکداممان زندگی می‌کنند می‌توانیم این را بدانیم که داشتن رابطه‌ای شاد در حالی که بسیار ساده به نظر می‌آید، نیازمند داشتن مهارت و توانایی بالایی است. در کنار توصیه‌های کلی‌ای که برای پایداری و سلامت یک رابطه به زوجین ارائه می‌شود، توصیه‌هایی مانند صبر و رازداری و وفاداری، در این بین مهارت‌هایی وجود دارد که یادگیری آن‌ها نه‌تنها بسیار ضروری است، بلکه نیازمند آموزش‌های تخصصی و بسیار جدی نیز هست. روابط انسانی این روزها نسبت به ده‌ها سال قبل دچار تفاوت‌ها و پیچیدگی‌هایی شده است و به دنبال این تفاوت‌ها مشکلات پیچیده‌تر و سخت‌تری در روابط بین زوجین به وجود آمده است. دوره آموزش رابطه پایدار زوجین به آموزش‌هایی می‌پردازد که آگاهی از آن‌ها برای هر زوجی لازم و ضروری به نظر می‌آید. مباحثی که در این دوره برای آموزش در نظر گرفته شده است به موضوعاتی پرداخته است که آگاهی از آن‌ها به درمان مشکلات بین زوجین و راهنمایی افراد برای برقراری ارتباطی سالم و شاد می‌پردازد. اصلی‌ترین موضوعاتی که در این دوره برای آموزش در نظر گرفته شده است شامل موارد زیر است: باورهای آسیب‌زا در زندگی مشترک غنی سازی روابط زوجی مسئولیت و مشارکت مذاکره و حل تعارض حمایت و اعتماد صداقت و درست‌کاری مشارکت مالی والدگری فقدان رفتارهای تحریک‌پذیر بررسی نیازهای زن برای شاغل شدن این مباحث در کنار سایر مباحثی که در این دوره مطرح می‌شود به زوجین کمک می‌کند تا به رابطه‌ای بهتر و شادتر دست پیدا کنند.   هدف از برگزاری دوره آموزش رابطه پایدار زوجین چیست؟ این دوره باهدف کلی کمک به زوجین برای برقراری رابطه‌ای بهتر برنامه‌ریزی و تدوین شده است. هدف دیگری که در این دوره مدنظر قرار داشته این مسئله است که زوجین بتوانند راهکارهایی را یاد بگیرند که با استفاده از این راهکارها مشکلات و سوءتفاهم‌های موجود در رابطه را به بهترین شکل ممکن مدیریت کنند.   دوره آموزش رابطه پایدار زوجین برای چه افرادی مناسب است؟ مباحث و موضوعات این دوره به نحوی انتخاب شده است که همه زوج‌ها، در هر گروه سنی و در هر موقعیت اجتماعی بتوانند در این دوره شرکت کنند و از آموزش‌های ارائه شده در دوره کمال استفاده را داشته باشند. به‌این‌ترتیب می‌توان این‌طور بیان کرد که این دوره برای همه زوج‌ها مناسب و مفید خواهد بود.
دوره آموزش روابط پایدار زوجین دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 28 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط محدثه رضایی فرح آبادی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 85,050 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش روابط پایدار زوجین را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های توسعه فردی سراسر اینترنت را در صفحه توسعه فردی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی