اطلاعات دوره
آموزش مهارت‌های ارتباطی
مسیر آموزشی

آموزش مهارت‌های ارتباطی

109,500 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.2/5
وضعیت قیمت: 109,500 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:3 نظر4.8
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:علی صدرا4.8
  • زمان:1 ساعت و 46 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

دوره آموزش مهارت‌های ارتباطی چیست؟ دوره‌ای که در آن زندگی می‌کنیم به‌عنوان عصر ارتباطات شناخته می‌شود و همین عنوان برای شناخت اهمیت موضوع ارتباطات در این دوره کافی است. در عصر حاضر شرایط زندگی و موقعیت اجتماعی هریک از ما به‌گونه‌ای است که برای برطرف‌کردن نیاز‌های خود و ایجاد محیطی مناسب برای زندگی نیاز داریم تا مهارت ارتباط با محیط و افرادی که در اطرافمان هستند را به‌خوبی بشناسیم و بتوانیم با یادگیری درست این مهارت در مواقع موردنیاز از آنها استفاده کنیم. در دوره آموزش مهارت‌های ارتباطی علاوه بر آشنایی با اصول ارتباطی و یادگیری این مهارت بسیار مهم و کاربردی به موارد زیر نیز پرداخته می‌شود: بررسی و آشنایی با موضوع روابط درون‌فردی و بیرون فردی بررسی یک ارتباط موفق آشنایی با ویژگی‌های یک ارتباط مفید و کارآمد چگونگی برقرار یک ارتباط خوب و مفید یادگیری هریک از این موارد به ما این کمک را می‌کند تا شرایط بهتری را برای روابط خود ایجاد کنیم و ضمن ایجاد روابطی موفق در محیط اطرافمان، بتوانیم عملکرد و تأثیر بهتری از خود به جا بگذاریم.   هدف از برگزاری دوره آموزش مهارت‌های ارتباطی در این دوره مباحثی در نظر گرفته شده است که آشنایی با این مباحث می‌تواند به افزایش مهارت‌های هریک از ما برای زندگی کمک کند. اصلی‌ترین هدف این دوره آشنایی با همه اصول یک ارتباط مؤثر است تا با به‌کارگیری این اصول بتوانیم شرایط بهتری برای زندگی خود و شاید اطرافیانمان ایجاد کنیم.   این دوره برای چه کسانی مناسب است؟ باتوجه‌به محتوای در نظر گرفته شده برای این دوره، این دوره برای همه کسانی که در زندگی شخصی و اجتماعی خود نیاز به برقراری ارتباطات را احساس می‌کنند مناسب است و همه افراد می‌توانند با تسلط بر مهارت‌های ارائه شده در این دوره شرایط بهتری را برای زندگی خود فراهم کنند.
دوره آموزش مهارت‌های ارتباطی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 46 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط علی صدرا مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 109,500 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مهارت‌های ارتباطی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های توسعه فردی سراسر اینترنت را در صفحه توسعه فردی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

مهدی

با سلام دوره بسیار خوبی بود

حمید

بسیار عالی و شیوا

علیرضا

سلام و عرض خداقوت ممنون از دوره خوبتون نکته ای که داشتم این هست که اگر ممکنه از مثال های کاربردی بیشتری در طول مباحث خودشون استفاده کنند تا فهم اساسی از مفاهیم حاصل بشه. با تشکر

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی