اطلاعات دوره
آموزش آشنایی با نمای ساختمان
مسیر آموزشی

آموزش آشنایی با نمای ساختمان

299,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.1/5
وضعیت قیمت: 299,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:3 نظر4.6
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:مهشید پرچمی4.5
  • زمان:1 ساعت و 46 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

نمای ساختمان علاوه بر ساخت ظاهر خارجی بنا و نحوه ارتباط ساختمان با محیط اطراف، بر داخل ساختمان نیز تاثیر می گذارد و بر دید، نورگیری، تهویه و آسایش محیطی ساکنان اثر بخش است. پس از عبور از معماری مدرن و تا به امروز، بر پیچیدگی نمای ساختمان افزوده شده است. امروزه توقع بیشتری از نما برای برآوردن آسایش محیطی ساکنان و صرفه جویی در مصرف انرژی می رود. معماری مدرن که در آن پنجره های بزرگ با قاب نازک فولادی، همچون نگینی می درخشیدند، جای خود را به نماهای دو پوسته های تک با پیچیدگی های فنی بسیار بیشتر داده اند و انتخاب های معماران را از میان سیستم های نما، روش های اجرایی و مصالح معماری را بیش از پیش گسترش داده اند.
دوره آموزش آشنایی با نمای ساختمان دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 46 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط مهشید پرچمی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 299,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش آشنایی با نمای ساختمان را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

حمیدرضا

آموزش رو نصفه دیدم ولی توقع داشتم یک مقدار به جزئیات هم اشاره داشته باشه.

میلاد

آموزش خوبی بود، برای مبتدی ها شروع خوبه.

Rose

مختصر و مفید.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی