اطلاعات دوره
آموزش رفتار شناسی با مدل DISC
مسیر آموزشی

آموزش رفتار شناسی با مدل DISC

233,550 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.3/5
وضعیت قیمت: 233,550 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

آنچه در این دوره می‌آموزیم: آشنایی با مدل DISC آشنایی با مدل‌های رفتاری درک بهتر افراد نحوه‌ی تعامل با افراد با شخصیت‌های متفاوت
دوره آموزش رفتار شناسی با مدل DISC دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط فرشاد نادری، ایوب اسماعیلی و ... مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 233,550 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش رفتار شناسی با مدل DISC را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

سیدعلی

با سلام و عرض خسته نباشید خدمت اساتید و تیم مکتب خونه. این دوره برای آشنایی ابتدایی خوب است. اگر در تخفیف ها گیرتون اومد و صرفا قصد آشنایی دارید، بخرید. در غیر اینصورت مناسب نیست. با تشکر

مجید

سلام این دوره فقط در حد آشنایی با آزمون دیسک خوب است اما در تحلیل و تفسیر نتایج آن بسیار ناکافی است و تقریبا هیچ اشاره ای به این موضوعات ندارد که این مهمترین کاربرد هر آزمون است. وقتی نتایج آزمون دیسک خود من ارائه شد آنهم پس از چندین بار پیگیری متوجه شدم که درباره تحلیل های این نتایج هیچ آموزشی داده نشده است و در خیلی از موارد گنگ و مبهم است و نام این دوره به نظر من باید به دوره مقدماتی دیسک تغییر کند در طول دوره نه از منتور خبری بود و نه از پاسخ مدرسین که این هم جای سوال و گله است. در کل راضی کننده نیست.

مهدی

من با دیسک آشنایی داشتم و اول فکر می‌کردم، ممکنه دوره برام چندان مفید نباشه ولی مطالب با نظم خوب و دسته بندی بسیار مناسبی ارائه شده بود و بازهم چیزهای جدیدی برام داشت.

زینب سادات

سلام دوره خوبی بود به من به نظرم تا حدود زیادی کمک کرد...ممنون

محمدعلی

من انتظار داشتم که دوره خوبی باشه ولی به چند دلیل انتظارم برآورده نشد: 1. مطالب خیلی خلاصه هستند. 2. پشتیبانی بسیار ضعیف. ابتدای دوره گفته شده که یک تست دیسک برای شما ارسال میشه. تست ارسال نشد و چند بار هم موضوع رو اطلاع دادم ولی هیچ اتفاقی نیافتاد. 3. یکی از موارد خیلی مهم برای رفتارشناسی دیسک، آشنایی با آزمون دیسک و نحوه تفسیر و نمره دهی اون هست که در این دوره هیچ اشاره ای به آن نشده. در واقع دوره چندان عملیاتی نیست. کسانی که قصد دارند دیسک رو یاد بگیرند این دوره کافی نیست و نیاز هست که کتاب های بیشتری بخونند و با پرسشنامه دیسک و نحوه تفسیر اون آشنا بشن.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی