اطلاعات دوره
بررسی فرصت‌ها و چالش‌های سرمایه‌گذاری در بورس در رویداد Next-Invest
مسیر آموزشی

بررسی فرصت‌ها و چالش‌های سرمایه‌گذاری در بورس در رویداد Next-Invest

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

رویداد نِکست اینوِست با موضوع بررسی بازار سرمایه ایران و آینده بورس در روز چهارشنبه اول مرداد ماه سال 1399با اجرای رضا رشیدپور به صورت آنلاین برگزار شد. در این رویداد، کارشناسان خبره و مجرب بازار سرمایه و همچنین برخی از کارآفرینان استارتاپ‌های بزرگ و موفق کشور حضور داشتند و به پرسش‌های چالش‌برانگیز در خصوص انتخاب روش‌های سرمایه‌گذاری و ورود استارتاپ‌ها به بورس پاسخ دادند.  در رویداد نکست اینوست، یکی از موضوعات مورد بحث، بررسی فرصت‌ها و چالش‌های هجوم نقدینگی به بورس بود. علی رحمانی، مدیرعامل سابق شرکت بورس ایران، در این رویداد اظهار داشت "نقدینگی به عنوان موتور اصلی رشد بازار سرمایه، منجر به بالا رفتن قیمت برخی از سهام شرکت‌ها شده‌است که بعضاً از ارزش ذاتی خود فاصله دارد. این رشد قیمت‌ها باعث شده‌است که مردم دچار هیجان شوند و گاهاً بدون استراتژی، خودشان به صورت مستقیم خرید و فروش کنند". در این راستا، سید امید موسوی، بنیان‌گذار و مدیرعامل شرکت تحلیلگر امید نیز تأکید داشت که هجوم نقدینگی به بازار سرمایه همانند سیلی است که آثار مخربی را در پی دارد و راه‌حل این مسئله به منظور جلوگیری از آسیب‌های آتی ورود هیجانی مردم به بورس، سرمایه‌گذاری غیرمستقیم در بورس می‌باشد. یکی دیگر از محورهای مورد بررسی در رویداد نکست اینوست، ارائه راه حل در جهت تسهیل سرمایه‌گذاری غیرمستقیم برای عموم مردم بود. در این بخش، سید امید موسوی، از پلتفرم سرمایه‌گذاری مانو به عنوان راهکار جدید خود، برای مدیریت سرمایه افراد رونمایی کرد.  مانو، به عنوان راه حلی نو برای حفظ ارزش دارایی مردم در شرایط تورمی محور اقتصاد ایران، یک پلتفرم سرمایه‌گذاری هوشمند می‌باشد. در مانو، تمامی افراد بدون نیاز به دانش تخصصی و صرف زمان‌های طولانی جهت رصد و تحلیل بازار سرمایه، می‌توانند به راحتی سرمایه‌گذاری کنند و مدیریت دارایی خود را به تیم مجرب و متخصص مانو بسپارند. مانو، پلتفرمی برای انتخاب سرمایه‌گذاری هوشمند می‌باشد که از مزایای متعددی برخوردار می‌باشد که برخی از آنها عبارتند از: مدیریت حرفه‌ای دارایی، کاهش ریسک سرمایه‌­گذاری، نظارت و شفافیت اطلاعاتی در حساب خود شخص، ضمانت نقدشوندگی توسط بانک سامان، صرفه‌­جویی نسبت به مقیاس، حفظ ارزش دارایی در برابر تورم، طرح‌­های سرمایه‌­گذاری متنوع، سرمایه­‌گذاری آسان فقط با چند کلیک، پشتیبانی 7/24، احراز هویت غیرحضوری، بدون نیاز به حتی یک‌بار حضور، عدم نیاز به دریافت کد بورسی، سرمایه‌­گذاری به نام شخص و در حساب خودش و معافیت مالیاتی. در ادامه این رویداد، از کارآفرینان استارتاپ‌های بزرگ و خوش‌نام کشور دعوت به عمل آمد و در این بخش، در خصوص چالش‌ها و جنبه‌های مختلف ورود استارتاپ‌ها به بورس به بحث و تبادل نظر پرداختند. یکی از موضوعات پر چالش در این قسمت، چالش‌های مدیران استارتاپی در رابطه‌با قانع کردن مدیران بورسی برای به رسمیت شناختن مدل‌های ارزش‌گذاری مطرح شد که سال‌هاست در ساختارهای مالی دنیا و کشورهای پیشرفته، شناخته شده‌است اما در بازار ایران هنوز بیگانه می‌باشد. در مجموع، پس از بررسی وضعیت بورس ایران برای ورود استارتاپ‌های ایرانی و معرفی چند استارتاپ خارجی موفق در ورود به بورس، در رویداد نکست اینوست تأکید شد که نقدینگی مردم می‌بایست به سمت درستی هدایت گردد تا شاهد اثرات مخرب آن روی بازار سرمایه و فرهنگ سرمایه‌گذاری مردم نباشیم و راه‌حل‌های نوینی از سوی کارشناسان خبره این رویداد به عموم مردم معرفی گردید.
دوره بررسی فرصت‌ها و چالش‌های سرمایه‌گذاری در بورس در رویداد Next-Invest دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط سید امید موسوی، رضا رشیدپور و ... مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره بررسی فرصت‌ها و چالش‌های سرمایه‌گذاری در بورس در رویداد Next-Invest را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بورس سراسر اینترنت را در صفحه بورس در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی