اطلاعات دوره
آموزش رایگان روش‌های شناسایی و آنالیز مواد
مسیر آموزشی

آموزش رایگان روش‌های شناسایی و آنالیز مواد

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.6/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:پيروز مرعشي4.9
  • زمان:18 ساعت
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

هدف از آموزش رایگان روش‌های شناسایی و آنالیز مواد چیست؟ آگاهی از روش‌های مختلف آنالیز، پیش‌فرض موفقیت در پژوهش و انجام پروژه‌های فنی و تخصصی است. مواد مختلف می‌تواند از جنبه‌های مختلف مورد بررسی و مشخصه‌یابی قرار گیرد و بر مبنای آن، وضعیت مشخص شده و تصمیم‌های لازم اتخاذ شود. باید روش مناسب برای آنالیز انتخاب‌شده و به درستی انجام شود تا بر مبنای آن، اقدامات مناسب صورت گیرد. باید همه عوامل و مراحل از نمونه‌گیری، آماده‌سازی نمونه و سایر مراحل تا انجام آزمایش و گزارش نتیجه، دقیقاً مطابق استانداردهای مربوطه انجام شود تا این آنالیز ارزش و اعتبار داشته و قابل استفاده باشد. هدف این درس، معرفی مناسب روش‌های متداول‌تر آنالیزی است که احتمال دارد در انجام پروژه‌های دانشجویی و در صنعت مورد استفاده قرار گیرد و در عین حال بتواند در یک مجموعه طرح شود. روش‌های طرح شده، بر مبنای اصول حاکم بر آن‌ها و اطلاعاتی که در اختیار می‌گذارند، دسته‌بندی شده‌‎اند. فرض بر این است که دانشجوی گرامی، پس از آشنایی مقدماتی، زمینه مناسبی برای ورود به حوزه‌ی آنالیز خواهد داشت و می‌تواند اطلاعات لازم برای هر کاربرد خاص را با استفاده از منابع فراوان موجود کسب کند. روش‌های ذکر شده شامل زیرمجموعه‌هایی است که طرح آن‌ها در مسائل این درس نیست و هر روز نیز تغییرات و اصلاحاتی در این روش‌ها به وجود می‌آید. روش‌های بسیار بیش‎تر و پیچیده‌‎تر و خاص‎تری هم علاوه‌بر آن‌هایی که طرح شده‌اند، وجود دارد و دائماً به وجود می‌آید همچنین، مبنای روش‌ها، بسیار پیچیده‌تر و مفصل‏‌تر از مطالب ذکر شده در این‎ درس است. انجام مناسب هر روش نیز، نیاز به کسب اطلاعات بسیار بیش‎تر، محاسبات لازم و همین‌‎طور کسب تجربه و مهارت عملی دارد.   دوره آموزش رایگان روش‌های شناسایی و آنالیز مواد مناسب چه کسانی است؟ سعی شده این درس به گونه‌ای نوشته شود که هر کسی با معلومات شیمی، فیزیک و ریاضی دبیرستانی بتواند از آن استفاده کند و حتی بدون آشنایی قبلی، با روش‎های مختلف آنالیزی متداول آشنا شده و اصول آن را به روشنی فراگیرد. در عین حال، نکات اصولی و کاربردی مطرح شده به گونه‌ای است که می‌تواند علاوه‌بر دانشجویان کارشناسی و مقاطع تکمیلی، مورد استفاده تکنسین‌های آزمایشگاه‌ها، کاربران دستگاه‌ها و سایرین قرار گیرد.   این دوره در کدام دانشگاه ارائه شده است؟ درس روش‌های شناسایی و آنالیز مواد در نیم‌سال اول سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰، در دانشکده مهندسی مواد و متالورژی دانشگاه صنعتی امیرکبیر ارائه شده ‌است و برای اولین بار است که این درس به شکل آنلاین و مجازی ارائه می‌شود.
دوره آموزش رایگان روش‌های شناسایی و آنالیز مواد دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 18 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط پيروز مرعشي مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش رایگان روش‌های شناسایی و آنالیز مواد را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی