اطلاعات دوره
آموزش طراحی فنی – جامع و با مفاهیم کلیدی
مسیر آموزشی

آموزش طراحی فنی – جامع و با مفاهیم کلیدی

799,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.1/5
وضعیت قیمت: 799,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

از دیرباز تمامی موجوادت به دنبال ساخت سرپناهی برای محافظت از خود بوده اند. از این رو با پیشرفت تکنولوژی، ساخت مسکن که از نیازهای اولیه هر انسان است به سطح امروزی رسیده است. هدف از این فرادرس، درک جایگاه مسائل فنی و اجرایی در فرایند عملی شدن یک طرح معماری است. تمامی جزییات لازم برای اجرای یک پروژه، با اجرایی نمودن یک طرح معماری و ترسیم نقشه های فاز دو معماری بررسی می شود. طراحی فنی به منظور آشنایی دانشجو با نقشه های سازه ای، تاسیسات مکانیکی، الکتریکی و در کل برای آشنایی با جزئیات ساختمانی و اجرایی تمامی قسمت ها در ساختمان است. این آموزش از ابتدایی ترین تا پیچیده ترین مسائل اجرایی که شامل شناخت زمین و خاک برداری تا سازه ساختمان و تاسیسات آن است را در بر می گیرد.
دوره آموزش طراحی فنی – جامع و با مفاهیم کلیدی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 6 ساعت و 11 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط نگار امین الرعایایی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 799,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش طراحی فنی – جامع و با مفاهیم کلیدی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مهندسی معماری سراسر اینترنت را در صفحه مهندسی معماری در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

شهریار

کامل یاد گرفتم، گنجینه ی باارزشی بود.

محمد

مشاهده کردم، آموزش شسته رفته و کاملی بود.

امین

توضیحات کامل و جامع بود، مدرس بیان خوبی برای ارائه مطالب داشتند.

یاسمن

سلام. خیلی عالی و مفید بود.

الهه

با سلام ممنون از آموزش عالی خانم امین الرعایایی بسیار خوب و کاربردی با بیان فصیح آموزش دادن. تشکر از ایشون و تشکر از فرادرس.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی