اطلاعات دوره
آموزش برنامه ریزی استراتژیک بازاریابی و فروش
مسیر آموزشی

آموزش برنامه ریزی استراتژیک بازاریابی و فروش

469,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.8/5
وضعیت قیمت: 469,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:2 نظر4
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:سمیه حضوری4.4
  • زمان:3 ساعت و 14 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

برنامه‌ریزی بازاریابی با هدف دستیابی به اهداف بازاریابی جهت برنامه‌ریزی برای بخش‌بندی بازارها، تشخیص موقعیت بازار، پیش‌بینی اندازه بازار و برنامه‌ریزی سهم بازار به کار می‌رود و تحلیل‌ها بر مبنای آنالیز نقاط ضعف و قوت، فرصت‌ها و تهدیدها صورت می‌گیرد. این فرادرس راهنمایی گام به گام جهت تنظیم و تدوین و اجرای برنامه‌ریزی بازاریابی است که شما را قادر می‌سازد هر نوع برنامه‌ بازاریابی را در شرکت‌های کوچک و بزرگ تهیه و تنظیم کنید، لذا در این آموزش سعی شده است، مولفه‌ها و اجزای مهم این الگو و چگونگی استفاده از آن برای بهبود استراتژی برنامه‌ریزی بازاریابی در سازمان به زبانی ساده بیان شود تا راهنمایی مفید در ساختار مدیریت شرکت‌ها و نهادهای دولتی جهت ارتقای عملکرد آن‌ها و پشتیبانی از استراتژی سازمان شود.
دوره آموزش برنامه ریزی استراتژیک بازاریابی و فروش دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 14 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط سمیه حضوری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 469,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش برنامه ریزی استراتژیک بازاریابی و فروش را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بازاریابی سراسر اینترنت را در صفحه بازاریابی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

امیر

برای درک مفاهیم توضیحاتشون عالی بود. نکات ارزنده زیاد داشت.

مهدی

آموزش از لحاظ آکادمیک خوب بود و میشه گفت خلاصه ی کتاب بود. کسی که زمینه این موضوع رو داشته باشه آموزش خوبی میتونه باشه براش اما کسی که نگرشی از این موضوع نداره ممکنه بعضی کلمه هارو متوجه نشه.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی