اطلاعات دوره
وبینار برنامه ریزی استراتژیک چابک برای کسب و کارهای کوچک - متوسط
مسیر آموزشی

وبینار برنامه ریزی استراتژیک چابک برای کسب و کارهای کوچک - متوسط

74,250 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.6/5
وضعیت قیمت: 74,250 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در وبینار استراتژیک چابک می‌آموزید که برای موفقیت یک سازمان شرط لازم فرآیندهای عملیاتی با عملکرد بالا است، اما شرط کافی مدیریت سازمان در مسیر تحقق اهداف است مایکل همر این وبینار بسیار مفید و کاربردی است و می تواند به برنامه ریزی کوتاه مدت و بلند مدت شما برای حرکت در مسیر رشد و توسعه کسب و کار کمک کند. برنامه ریزی استراتژیک، آماده سازی سازمان برای پاسخگویی مناسب و بهنگام در مقابل تغییرات محیطی (داخل و خارج ) سازمان می باشد و به همین جهت از پویایی و دینامیسم برخوردار است.
دوره وبینار برنامه ریزی استراتژیک چابک برای کسب و کارهای کوچک - متوسط دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 55 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط سید احمد دلیری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 74,250 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره وبینار برنامه ریزی استراتژیک چابک برای کسب و کارهای کوچک - متوسط را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

بهاره ابوالحسنى

با تشکر

معصومه محمدی

عالی

حمیدرضا اژدر

این آموزش بسیار جنبه تئوری و آبکی داشت . کلی گویی

محمود شم آبادی

دوره مفیدی بود چارچوب جامع و نسبتا خلاصه و همزمان کاربردی برای کسب و کارهای کوچک، هست که نگاه خوبی ایجاد می کنه. برای یادگیری بیشتر، مطالب تخصصی‌تر هم میشه دنبال کرد، ولی برای شروع خوب، همین مقدار کافیه. ممنون از آموزش خوبتون

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی