اطلاعات دوره
وبینار تدوین برنامه بازاریابی برای کسب و کارهای کوچک
مسیر آموزشی

وبینار تدوین برنامه بازاریابی برای کسب و کارهای کوچک

85,800 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.9/5
وضعیت قیمت: 85,800 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در وبینار تدوین برنامه بازاریابی برای کسب و کارهای کوچک بر اساس نیاز کسب و کارهای کوچک فرآیند طراحی و تدوین برنامه بازاریابی (مارکتینگ پلن) را شرح خواهیم داد. کسب و کارهای کوچک و بزرگ بسیار با هم متفاوت هستند. در این وبینار بر اساس نیاز کسب و کارهای کوچک فرآیند طراحی و تدوین برنامه بازاریابی را شرح خواهیم داد. اگر می خواهید به جای صرف‌ ده ها ساعت وقت، در یک جلسه ۹۰ دقیقه ای همه موارد لازم را آموزش ببینید حتما در این دوره شرکت کنید. در این دوره آموزش ها بر اساس اصول علمی و تجربیات از تدوین ده ها برنامه بازاریابی برای شرکت های مختلف است. با تدوین برنامه بازاریابی به شما یاد می دهیم که چطور با طراحی یک پیام تبلیغاتی مناسب به سراغ بازار هدف متناسب بروید و بتوانید مخاطبان را به مشتری راغب (لید) تبدیل کنید. و اینکه چطور این مشتریان راغب را مرحله به مرحله به محصول یا خدمت خودتان علاقه مند کنید و تبدیل به خریدار کنید. و البته کار اینجا تمام نمی شود و در برنامه بازاریابی مراحل آخر به این اختصاص دارد که چطور مشتری را برای مدت بیشتری حفظ کنید.
دوره وبینار تدوین برنامه بازاریابی برای کسب و کارهای کوچک دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 2 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط مهدی سیاح نیا مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 85,800 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره وبینار تدوین برنامه بازاریابی برای کسب و کارهای کوچک را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بازاریابی سراسر اینترنت را در صفحه بازاریابی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

مسعود فرامرزی

با تشکر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی