اطلاعات دوره
وبینار راز کسب و کارهای کوچک در صفحه نخست گوگل
مسیر آموزشی

وبینار راز کسب و کارهای کوچک در صفحه نخست گوگل

99,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.7/5
وضعیت قیمت: 99,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:ایسمینار0
  • مدرس:علی اکبر فرج4
  • زمان:1 ساعت و 30 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

چگونه بدون توجه به بزرگی رقیبان در صفحه نخست گوگل قرار بگیریم؟ بسیاری از سایت ها خدمات بهتری نسبت به رقیبانشان ارائه می دهند ولی جایی در صفحه نخست ندارند! آیا می دانید همین الان صفحاتی در سایت شما وجود دارد که می توان در صفحه نخست گوگل قرار بگیرد؟ آیا می دانستید یقینا محصولات یا خدماتی شما دارید که مشتریان در گوگل به دنبال آن هستند؟ گوگل یک بخش جدانشدنی از یک کسب و کار اینترنتی است که اگر آن را نادیده بگیرید بخش بسیار بزرگی را از دست خواهید داد! در وبینار 60 دقیقه خط یک، علی اکبر فرج مشاور بازاریابی اینترنتی دقیقا به شما خواهد گفت که سئو برای چه سایت هایی مناسب است و چگونه در نهایت سایت خود را در صدر نتایج گوگل قرار دهید. حتی اگر سایت شما یک بازدید کننده نداشته باشد، قادر هستید بدون مراجعه به سئو کار سایت خودتان را سئو کنید.   برای هر صفحه ای که می خواهید در صدر نتایج جستجو قرار گیرد باید این دو اقدام را انجام دهید. ما در کل وبینار راجع به این دو مورد صحبت خواهیم کرد. اگر به دریافت مشتریان جدید از طریق گوگل خوش بین نیستید لطفا در این وبینار شرکت نکنید! اگر مایوس هستید که در صدر نتایج جستجو قرار بگیرید بهتر است در این وبینار شرکت نکنید. من در 60 تا 90 دقیقه فرصت ندارم تا دیدگاه شما را نسبت به اقدام های جسته گریخته تغییر دهم. ترجیح می دهم فقط دوستانی شرکت کنند که با انگیزه هستند و دنبال راهکارهای سریع هستند. مطمئن باشید اگر از این دسته از شرکت کنندگان هستید حتما لذت خواهید برد. دوستانی که نمی توانند در زمان شروع وبینار حضور داشته باشند فیلم وبینار بعد از برگزاری، به ایمیل آن ها ارسال خواهد شد.
دوره وبینار راز کسب و کارهای کوچک در صفحه نخست گوگل دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 30 دقیقه می‌باشد که در ایسمینار توسط علی اکبر فرج مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 99,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره وبینار راز کسب و کارهای کوچک در صفحه نخست گوگل را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی