اطلاعات دوره
دوره سیستم سازی کسب و کارهای کوچک - متوسط
مسیر آموزشی

دوره سیستم سازی کسب و کارهای کوچک - متوسط

82,500 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.9/5
وضعیت قیمت: 82,500 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

سیستم سازی یکی از کارهای پرزحمت ولی با سود خوب است در این دوره قصد داریم شما را با ساختار و سیستم سازی کسب و کارهای کوچک آشنا کنیم. سیستم سازی به این معنی است که تمامی شرایط فراهم شود تا کسب وکار بتواند به صورت اتوماتیک خروجی مشخصی تولید کند، در این دوره آموزشی قصد داریم ساختار و سیستم مورد نیاز یک کسب و کار کوچک را شرح دهیم که شامل سیستم سازی فردی و ساختار سازمانی است. سیستم سازی فردی شامل: مدیریت پروژه، مدیریت یادداشت ها، مدیریت مشتریان، یکپارچگی بین این موارد.ساختار سازمانی شامل: چارت سازمانی، شرح وظایف، شاخص های کلیدی عملکرد (KPI)، ارتباطات بین سیستم ها و … .
دوره دوره سیستم سازی کسب و کارهای کوچک - متوسط دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط مهدی سیاح نیا مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 82,500 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره دوره سیستم سازی کسب و کارهای کوچک - متوسط را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی