اطلاعات دوره
دوره رایگان بازاریابی برای کسب و کارهای کوچک و مغازه داران - متوسط
مسیر آموزشی

دوره رایگان بازاریابی برای کسب و کارهای کوچک و مغازه داران - متوسط

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این دوره آموزشی رایگان که برای بازاریابی کسب و کارهای کوچک و مغازه داران مفید است، اصول استفاده از شبکه های اجتماعی و راه های فروش بیشتر را آموزش می دهیم. در دوره رایگان بازاریابی برای کسب و کارهای کوچک و مغازه داران یاد خواهیم گرفت که چگونه با ابزارهایی که در دسترس ما است، مثل شبکه های اجتماعی، سایت های تبلیغاتی رایگان، سایت های واسط فروشگاهی و ... برای بازاریابی و افزایش فروش استفاده کنیم. اگر شما صاحب یک کسب و کار کوچک هستید یا حتی یک شرکت تازه تاسیس یا یک مغازه به تازگی راه اندازی کردید و بودجه کافی برای بازاریابی ندارید، می تواند با شرکت در این دوره آموزشی اقدامات اولیه بازاریابی را آموزش ببنید و به راحتی مشتری جدید جذب کنید.
دوره دوره رایگان بازاریابی برای کسب و کارهای کوچک و مغازه داران - متوسط دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 25 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط مهدی سیاح نیا مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره دوره رایگان بازاریابی برای کسب و کارهای کوچک و مغازه داران - متوسط را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بازاریابی سراسر اینترنت را در صفحه بازاریابی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

امیر مهدی نیکوبین

خیلی ممنون از سایت خوبتون همچنین این آموزش بسیار خوبتون واقعا عالی بود اگه هم میشه آموزش اچ تی ام ال رو در سایتتون قرار بدید

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی