اطلاعات دوره
پیش بینی و برخورد با تورم سال 99 (ویژه کسب و کارهای کوچک و متوسط)
مسیر آموزشی

پیش بینی و برخورد با تورم سال 99 (ویژه کسب و کارهای کوچک و متوسط)

39,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.3/5
وضعیت قیمت: 39,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

آیا پیش آمده که از اتفاقی غافلگیر شده باشید؟ یک مرتبه همه چیز گران شده و قدرت خریدان کم شده باشد. نمی توان خیلی از اتفاقات را صد در صد پیش بینی کرد اما می توان احتمالات را پیش بینی کرد و برای هر کدام آمادگی داشت. تورم اقتصادی یک بحران نیست شرایط جدید است. تورم در اقتصاد ایران سالها است که در حال وقوع است. واکنشهای خیلی اشتباه و خطرناک می تواند سبب نابودی کسب و کار ما شوند. تورم اقتصادی همیشه یک بحران نیست. کسب و کارهای چابک می توانند بعنوان فرصت از آن استفاده کنند.   سال 99 قرار است چه اتفاقاتی در اقتصاد کسب و کارها رخ دهد؟ اتفاقات زیادی در سال 99 قرار هست که رخ دهد مهترین نکته واکنشی است که ما نسبت به این اتفاقات داریم.   وضعیت سرمایه گزاری چه خواهد شد؟ کجاها باید سرمایه گزاری کرد؟ چطور باید سرمایه گزاری کرد که سود مناسبی داشته باشیم؟ قیمت طلا، ارز، سهام  و ملک در سال 99 چگونه خواهد شد؟ کسب و کارها چه استراتژی در سال جدید باید در پیش بگیرند؟ و...  
دوره پیش بینی و برخورد با تورم سال 99 (ویژه کسب و کارهای کوچک و متوسط) دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت می‌باشد که در ایسمینار توسط سبحان قاسمیان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 39,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره پیش بینی و برخورد با تورم سال 99 (ویژه کسب و کارهای کوچک و متوسط) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی