وبلاگ دوره‌بین

با تلگرام بی حد و مرز درآمدزایی کن!

با تلگرام بی حد و مرز درآمدزایی کن!


فهرست مطالب
  • مقدمه
  • ویژگی ها و مزایای کاربردی تلگرام
  • روش های کسب درآمد از تلگرام
  • جمع بندی

مقدمه

پیام‌رسان تلگرام یک شبکه اجتماعی بسیار محبوب و پرطرفدار با بیش از 45 میلیون کاربر در ایران هست. تعداد مخاطبان و همچنین تعداد کاربران کانال‌ها، گروه‌ها و ربات‌های تلگرام این پیام‌رسان روز به روز در حال افزایش هست و همین باعث شده که بسیاری از افراد به فکر کسب درآمد از تلگرام باشن. اگه شما هم قصد کسب درآمد از تلگرام رو داری و می‌خوای در این پیام‌رسان و شبکه اجتماعی کسب درآمد کنی، در ادامه این مقاله همراه دوره‌بین باش.

 

ویژگی‌ها و مزایای کاربردی تلگرام

عدم نیاز به سرمایه اولیه

بسبب رایگان بودن امکاناتی که تلگرام در اختیارتون میذاره، کسب درآمد از این پیام‌‌رسان نیاز به سرمایه خاصی نداره. با ساختن گروه‌های تلگرامی یا کانال، می‌تونید بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای، به راحتی  کسب و کار مورد علاقه خودتون رو راه بندازید و با استفاده از روش‌های تبلیغاتی و جذب مخاطب، میزان مخاطبین خودتون رو افزایش بدید. بنابراین تنها با داشتن ایده‌های کارآمد و تاثیرگذار می‌تونید گام بزرگی در جهت کسب درآمد از این پیام رسان محبوب بردارید.

بروزرسانی مداوم

یکی دیگه از مزایایی که باعث میشه تلگرام به عنوان یک گزینه مناسب برای درآمدزایی محسوب بشه، آپدیت‌های همیشگی اون هست. همه‌ی ما به دنبال این هستیم که در یک فضای کاریِ درخور و شایسته، با کمترین مشکل فعالیت کنیم. از این روی پیام‌رسان تلگرام همیشه در حال بروزرسانی و اضافه کردن امکاناتش هست.

امنیت بالا

در بین تمامی پیام‌رسان‌های موجود، تلگرام بالاترین امنیت رو داره و به ادعای بنیان‌گذار خودش اصلا قابل هک نیست! تلگرام همچنین به‌صورت مداوم سعی داره تا امنیت خودش رو ارتقاء بده و همین، موجب علاقه و استقبال مخاطبین از این شبکه اجتماعی شده.

دسترسی آسان

در حال حاضر کسب درآمد با تلفن همراه یکی پرطرفدارترین نوع از فعالیت‌هاست. با داشتن یک گوشی موبایل و یک خط سیم‌کارت و با متصل شدن به اینترنت راه‌های بیشتری برای کسب درآمد در اختیارتون قرار می‌گیره و به راحتی می‌تونید از تلگرام استفاده کنید و با گوشی موبایل‌تون کسب درآمد کنید.

امکانات و ابزار جوراجور

آپدیت‌های همیشگی تلگرام باعث رشد امکانات و ابزارهای اون میشه. امکان طراحی و ساخت ربات، ساخت گروه و راه‌اندازی کانال از جمله امکانات جذابی هستن که می‌تونید با استفاده از اون‌ها بدون هیچگونه سرمایه‌ای از تلگرام کسب درآمد کنید.

پشتیبانی از زبان فارسی

از دیگر مزیت‌هایی که تلگرام برای کاربران ایرانی داره، امکان استفاده با زبان فارسی هست. این نرم‌افزار به دلیل حضور پرشمار ایرانی‌ها، آپدیت‌های خودش رو به زبان فارسی هم ارائه میده.

 

روش‌های کسب درآمد از تلگرام

تولید محتوا

یکی دیگه از روش‌های کسب درآمد از تلگرام تولید محتواست. این روزها که تلگرام پر شده از انواع کانال‌ها و گروه‌های کسب‌وکار، تولید محتوا هم مورد نیاز بسیاری از اون‌هاست. بنابراین اگه دانش تولید محتوای متنی، تصویری یا ویدیویی دارید، می‌تونید همزمان برای چند کانال تلگرامی تولید محتوا کنید و به درآمد قابل توجهی برسید.

ادمین کانال یا گروه

یکی از مشاغل درجه یک و پردرآمد که به لطف گسترش فضای مجازی شکل گرفته، ادمین شبکه‌های اجتماعی هست. شما می‌تونید به طور هم‌زمان ادمین چند کانال تلگرامی باشید و به درآمد برسید.

فروشگاه اینترنتی (تلگرامی)

یکی دیگه از راه‌های سودده و پردرآمد برای کسب درآمد از تلگرام، راه اندازی فروشگاه اینترنتی تلگرامی هست. این روش درآمدزایی از تلگرام مناسب افرادی هست که قصد فروش محصولات و خدماتشون رو دارن. اگه شما هم جزو افرادی هستید که می‌خواید محصولات و خدماتتون رو در تلگرام بفروشید، این ایده مناسب شماست. برای استفاده از این روش درآمدزایی شما به یک کانال تلگرامی و همچنین رعایت یک سری نکات برای راه‌اندازی و مدیریت صحیح نیاز دارید. در ادامه به تعدادی از اون‌ها اشاره می‌کنیم:

- از کلمات کلیدی در نام کانال استفاده کنید.

- یک لوگوی ساده و تمیز بسازید.

- به طور مداوم پست کنید اما نه زیاد!

- کانال و گروه رو باهم تشکیل بدید.

- محتوای منحصر به فرد منتشر کنید.

- ماهیت کانال رو تغییر ندید.

- کانال و گروه رو باهم تشکیل بدید.

- از تلگرام برای تبلیغ سایر لینک‌های رسانه‌های اجتماعی استفاده کنید.

- به هیچ عنوان به دنبال ممبرهای فیک و غیر واقعی نباشید.

تبلیغات

تبلیغات می‌تونه یک گزینه مناسب برای کسب درآمد از تلگرام باشه. کافیه محصولات و خدمات دیگران رو در کانال تلگرامی خودتون تبلیغ کنید و در ازای اون پول دریافت کنید. البته برای کسب درآمد از تلگرام به وسیله تبلیغات باید مقداری صبر و حوصله به خرج بدید، یعنی با تولید محتوای باکیفیت تعداد کاربران کانال‌تون رو افزایش بدید تا نظر تبلیغ‌دهندگان رو به خودتون جلب کنید.

ساخت ربات

اگه محصولی برای تبلیغات یا فروش ندارید، نیازی به ناامیدی نیست. فقط کافیه با امکانات تلگرام آشنا بشید و آموزش‌های لازم رو ببینید، پس از اون می‌تونید با ساختن ربات‌های تلگرامی و حتی کانال‌ها به درآمد برسید. هر فردی می‌تونه برای انجام کار مشخصی ربات بسازه و در تلگرام پیاده‌سازی کنه. برای کسب درآمد از ربات تلگرام، کافیه نحوه ساختش رو یاد بگیرید و ربات‌های کاربردی طراحی کنید و به مشتریان اجاره بدید یا بفروشید. ربات‌های مدیریت کانال و مدیریت گروه از جمله ربات‌های پراستفاده و پرتقاضا هستن.

 

جمع‌بندی

همونطور که گفتیم کسب درآمد از تلگرام به سرمایه خاصی نیاز نداره؛ به همین دلیل می‌تونه یک گزینه مناسب برای درآمدزایی به حساب بیاد. از آنجا که بیشتر امکانات این پیام‌رسان رایگان هست، می‌توانید به شیوه‌های مختلفی کسب درآمد کنید. برای موفقیت حتی نیاز به کانال با عضوهای زیاد ندارید. تنها کافیست راه و رسم کار رو بلد باشید و از ایده‌های کاربردی و خلاقانه استفاده کنید.

برای یادگیری نکات پیشرفته تلگرام و آشنایی با ترفندهای جالب اون می‌تونی با استفاده از این لینک به تمامی دوره‌های آموزشی این پیام‌رسان دسترسی داشته باشی. همچنین اگه در این زمینه تجربه جالبی داری یا روش‌های دیگه‌ای برای کسب درآمد از تلگرام می‌دونی، خوشحال می‌شیم با ما در میان بگذاری.

بقیه چی گفتن

اولین نفری باش که یه چیزی میگه :)

شما چی میگی