اطلاعات دوره
آموزش پایپینگ – اصول و مبانی Piping
مسیر آموزشی

آموزش پایپینگ – اصول و مبانی Piping

699,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.5/5
وضعیت قیمت: 699,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:5 نظر4.1
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:عباس محمدی4.7
  • زمان:4 ساعت و 32 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

کشور ما با توجه به موقعیت خاص جغرافیایی که دارد، دارای منابع عظیم نفت و گاز است، به صورتی که در زمینه نفت از نظر موقعیت جهانی در رتبه‌های نخستین جهان قرار دارد. بدیهی است که برای استفاده و پالایش نفت و گاز، مهندسین باید دست به طراحی پتروشیمی‌ها و پالایشگاه‌های مختلف متناسب با نیاز و تکنولوژی روز دنیا بزنند و برای طراحی این پالایشگاه‌ها، نیاز دارند تا با استفاده از علم پایپینگ (Piping)، خطوط ارتباطی بین تجهیزات مختلف پتروشیمی‌ها را طراحی نمایند. ما در این آموزش ابتدا وظایف یک مهندس پایپینگ را شناسایی خواهیم کرد، سپس به بررسی نقش بخش پایپینگ در یک شرکت طراحی مهندسی می‌پردازیم و در نهایت با اقلام پایپینگی و نقشه‌های آن به همراه اصول نقشه‌خوانی آشنا می‌شویم.
دوره آموزش پایپینگ – اصول و مبانی Piping دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 32 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط عباس محمدی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 699,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش پایپینگ – اصول و مبانی Piping را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

شهریار

یه کم ریزه کاری نیاز داشت، یعنی آموزش محتواش خوب بود اما خود شخص باید پی یادگیری دقیق تر میرفت.

سبحان

سلام . ممنون از اطلاعات عالی و کامل

حسین

یه نگاه اجمالی به آموزش کردم، محتویات و نکات خوبی رو پوشش دهی می کرد.

محسن

درود. عالی بود استاد.

بهزاد

سلام این آموزش عالی بود.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی