اطلاعات دوره
آموزش کاربردی اتوکد – ترسیم نقشه های فاز دو معماری با AutoCAD
مسیر آموزشی

آموزش کاربردی اتوکد – ترسیم نقشه های فاز دو معماری با AutoCAD

990,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.6/5
وضعیت قیمت: 990,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:23 نظر4.4
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:هاشم بهمن یار4.5
  • زمان:8 ساعت و 40 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در عصر حاضر، استفاده از کامپیوتر در طراحی های معماری محبوبیت ویژه ای دارد. نرم افزارهای متعددی در زمینه ترسیم نقشه های معماری وجود دارند که هر یک از این نرم افزارها دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند. یکی از این نرم افزارها، نرم افزار اتوکد (AutoCAD) است. امروزه یکی از پیش نیازهای لازم جهت اشتغال در رشته معماری، آشنایی با نرم افزارهای مرتبط، از جمله اتوکد است.
دوره آموزش کاربردی اتوکد – ترسیم نقشه های فاز دو معماری با AutoCAD دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 8 ساعت و 40 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط هاشم بهمن یار مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 990,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش کاربردی اتوکد – ترسیم نقشه های فاز دو معماری با AutoCAD را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

مهدی

آموزش خوبی بود مدرس خیلی قشنگ توضیح می دادند.

کیمیا

استاد بهمن یار به معنای واقعی کلمه عالی هستن من مقطع ارشد رو هم گذروندم اما هیچ استادی نکاتی که ایشون تدریس میکنن رو یاد نمیده

افسانه

خیلی جامع و کامل بود. مطالب بسیار مفید و کاربردی هست.

مهدی

عالی ترین آموزش هایی که از فرادرس گرفتم کدهای استاد بهمن یار بود. ایشون خیلی تسلط دارند هم بازارین و هم در مقایسه با بقیه کسایی که در این حوزه هستند، ایشون سرترند، مثال می زنند و از ترفندهایی استفاده می کنند که جالبه (مثلا دیکران مسیر های دوری رو میرن ولی ایشون با یه ترفند یه مسیر راحت رو میره).

فاطمه

خیلی یادگیریمو با این مدرس خوب کردم، واقعا عالی هستند همه مفاهیم رو به بهترین شکل جلو میبرند.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی