اطلاعات دوره
آموزش Blazor در Asp.Net Core 6 به صورت پروژه محور
مسیر آموزشی

آموزش Blazor در Asp.Net Core 6 به صورت پروژه محور

575,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.8/5
وضعیت قیمت: 575,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:11 نظر3.3
  • آموزشگاه:دانشجویار3.6
  • مدرس:بهنام کلانتر3.5
  • زمان:11 ساعت و 28 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در این دوره آموزشی فرض را بر این قرار می دهیم که دانشجو هیچ اطلاعاتی در مورد فریم ورک Blazor ندارد و فقط تا حدودی با Asp.net Core آشنا می باشد.  هدف از تولید این دوره آشنایی مقدماتی با فریم ورک Blazor به همراه ایجاد پروژه و به صورت پروژه محور می باشد تا دانشجو با درک مفاهیم ابتدایی و نحوه استفاده از فریم ورک Blazor آماده یادگیری مطالب حرفه ای تر در این زمینه باشد. در این دوره Blazor رو هم به صورت Web Assembly کار خواهیم کرد و هم به صورت Server Side که در قالب یک پروژه عملی خواهد بود. 
دوره آموزش Blazor در Asp.Net Core 6 به صورت پروژه محور دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 11 ساعت و 28 دقیقه می‌باشد که در دانشجویار توسط بهنام کلانتر مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 575,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش Blazor در Asp.Net Core 6 به صورت پروژه محور را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های طراحی وب‌سایت سراسر اینترنت را در صفحه طراحی وب‌سایت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

mohamadz14

شما که به عنوان یک دولاپر با سابقه دارید تولید محتوای آموزش میکنید ، بد نیست که یکم روی تلفظتون بیشتر کار بکنید. تلفظاتون خیلی ضعیفه..

بهنام کلانتر مدرس دوره

سلام چشم

ashkanalamdari78

سلام واقعا ارزیابی اساتید بر چه اساسی هست؟؟ وقتی استاد(بعید میدونم این واژه برای ایشون مناسب باشه) سواد تدریس و تسلط کافی ندارن چرا اجازه می دین که موضوع به این مهمی رو تدریس کنن. مدرس هیج برنامه ای نداشت و سردرگم تدریس میکرد و سعی میکرد با تعریف از خود ضعف ها رو پوشش بدن.

سعید

متاسفانه صدا در فیلم مثل هم دوره های آموزشی آقای کلانتر بسیار ضعیف هست، اتلاف زمان در فیلم ها بسیار بالاست. همین دوره رو میشه با همین محتوا در نصف زمان فیلم آموزش داد. مطالب اصلا کاربردی نیستن و محتوا ضعیف هست. مدرس خودش به مطالب مسلط نیست اصلا.

AhmadrezaDarzi

دو تا قسمت رایگان میزاشتین نوع درس دادن رو متوجه میشدم

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی