اطلاعات دوره
دوره ی آموزش سی شارپ جامع با پروژه مدیریت پنل دانشگاه
مسیر آموزشی

دوره ی آموزش سی شارپ جامع با پروژه مدیریت پنل دانشگاه

584,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.2/5
وضعیت قیمت: 584,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:108 نظر4
  • آموزشگاه:دانشجویار3.6
  • مدرس:علی مقدم جاه3.8
  • زمان:39 ساعت و 3 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

هر آن چیزی که شما برای ورود به بازار کار برنامه نویسی سی شارپ نیاز دارید، در قالب آموزش های کاربردی و تجربی دنیای واقعی برنامه نویسی به شما آموزش داده می شود. در واقع این دوره بر اساس سرفصل های استاندارد بین المللی شرکت مایکروسافت، سرفصل های تدوین شده و اضافه شده مدرس دوره انجام می شود.
دوره دوره ی آموزش سی شارپ جامع با پروژه مدیریت پنل دانشگاه دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 39 ساعت و 3 دقیقه می‌باشد که در دانشجویار توسط علی مقدم جاه مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 584,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره دوره ی آموزش سی شارپ جامع با پروژه مدیریت پنل دانشگاه را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های طراحی وب‌سایت سراسر اینترنت را در صفحه طراحی وب‌سایت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

s.a.h.computereng80

استاد به نظر شما برای کار کردن در قسمت بک اند زبان php بهتر است یا زبان سی شارپ؟ ممنون میشم اگه راهنماییم کنین…

moghadamjah مدرس دوره

سلام وقت بخیر در بین زبان های برنامه نویسی سمت سرور، چهار زبان هستند که هم پایه ای هستند (یعنی به زبان انسان نزدیک اند و یادگیریشون راحت تره) و هم چند منظورند (یعنی برای پلتفرم های مختلف میشه باهاشون کد نویسی کرد) این چهار زبان شامل : سی شارپ، پایتون، جاوا و php هست در نتیجه هر چهارتاشون خوبن اما شما باید شرایط دیگه هم در نظر بگیرید: الف) چه پلتفرمی میخواید در آینده کار کنید؟ ب) اون پلتفرم تو بازار ایران چه زبان برنامه نویسی ای رو تقاضا بیشتر داره؟ پ) اگه یه روزی خواستید مهاجرت کنید آیا بازار کار اون کشور مورد نظر به زبان انتخابی شما نیاز شدید داره یا نه؟ این ها سوال های خیلی مهمی هستند که باید از یه فرد مطمئن بپرسید و خودتون تحقیق کنید، چون هرکی مثل من الان پاسخ بده احتمال اینکه به نفع خودش (برای فروش دوره) نظر بده هست. اما واقعیت اینه که اگه صرفا پلتفرم هوش مصنوعی میخواید کار کنید، بهتره برید سمت پایتون و اگه جز هوش مصنوعی میخواید کار کنید، بهتره برید سی شارپ رو یاد بگیرید، چون سی شارپ تو ایران قدیمی تره، اکثر شرکت ها سی شارپ هستند و بازار کار خیلی خوبی داره، همچنین تو خارج از کشور هم رو بورس هست برای طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن و بازی و ….

Mohammednoruzi

سلام و عرض ادب یک سوالی من از آقای مقدم جاه داشتم آن هم این است که من هر دو دوره سی شارپ شما رو تهیه کردم و سوال این بود که به نظر شما با سپری کردن این دوره من میتونم وارد بازار کار شوم؟ و اینکه تو چه زمینه هایی میتوانم فعالیت داشته باشم؟

moghadamjah مدرس دوره

سلام جناب نوروزی وقت بخیر واقعیت شما صرفا با شناخت انواع قابلمه و آشنایی کامل با تمامی ادویه ها و چاشنی ها و سبزیجات نمیتونید آشپزی خاصی کنید! در دنیای برنامه نویسی بک اند هم دقیقا به همین شکله، شما باید اول یک زبان برنامه نویسی یاد بگیرید که خب الان سی شارپ رو یاد گرفتید. اما برای اینکه بتونید وارد بازار کار شید، نیاز دارید تا بتونید کدهایی که از زبان سی شارپ یاد گرفتید رو باهم ترکیب کنید. برای ترکیب کردن کدها نیاز به یک فریمورک دارید که بسته به علاقه شخصی خودتون و نیاز بازارکار می تونید یه فریمورک رو انتخاب کنید. پیشنهاد من فریمورک Asp.Net هست که مربوط به طراحی سایته، بعد از سپری کردن دوره Asp.Net میتونید به راحتی وارد بازار کار شید.

حمید رضا

سلام و عرض ادب من۴۰ سالمه….دیپلم ریاضی هستم. کارمند یک شرکت بازرگانی هستم.منتهی شغلم مهارت محور نیست. خیلی دوست دارم ؛ حتما مهارت خوبی رو فرا بگیرم.تا هم بتونم ارتقاء درآمد داشته باشم و هم از امنیت شغلی پایداری برخوردار باشم. آیا میتونم درکنار شغلم ، هم یاد بگیرم و هم مهارت پیدا کنم؟ آیا یادگیری برنامه نویسی؛برای اهدافی که عرض کردم،انتخاب درستی است؟

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی