اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش ساخت فروشگاه اینترنتی با Asp net core مشابه دیجی کالا
مسیر آموزشی

آموزش ساخت فروشگاه اینترنتی با Asp net core مشابه دیجی کالا

448,250 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.8/5
وضعیت قیمت: 448,250 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :6 نظر5
  • آموزشگاه:دانشجویار3.6
  • مدرس:سعید طاهری3.5
  • زمان:39 ساعت و 5 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

📣 توجه داشته باشید این دوره در پائیز 1402 با Asp .net core 8 آپدیت شده است.📣 پس از دیدن این مجموعه آموزشی شما قادر خواهید بود که به سادگی انواع فروشگاه‌ها را با استفاده از مباحث فراگرفته شده طراحی نمایید. در این دوره سعی شده است تمامی امکانات فروشگاه بزرگ Digikala پیاده‌سازی شود.
دوره آموزش ساخت فروشگاه اینترنتی با Asp net core مشابه دیجی کالا دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 39 ساعت و 5 دقیقه می‌باشد که در دانشجویار توسط سعید طاهری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 448,250 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ساخت فروشگاه اینترنتی با Asp net core مشابه دیجی کالا را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های طراحی وب‌سایت سراسر اینترنت را در صفحه طراحی وب‌سایت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی