اطلاعات دوره
آموزش جامع طراحی سایت مشابه Soft98 با ASP.NET Core
مسیر آموزشی

آموزش جامع طراحی سایت مشابه Soft98 با ASP.NET Core

70,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.5/5
وضعیت قیمت: 70,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

مدرس این دوره “خانم نسرین حاجی حسنی” هستند ولی پشتیبانی این دوره را “آقای میلاد عامری” به عهده دارند . asp.net core چیست؟ یکی دیگر از محبوب‌ترین زبان‌های برنامه‌نویسی ASP.Net یا Active Server Page است، همان‌طور که از نامش پیداست بر پایه دات نت کار می‌کند. در ابتدا زبان ASP طراحی شد ولی به علت مشکلات و معایبی که داشت ASP.Net جایگزین این زبان گردید. جدیدترین نسخه از ASP.NET MVC […]
دوره آموزش جامع طراحی سایت مشابه Soft98 با ASP.NET Core دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 31 ساعت و 45 دقیقه می‌باشد که در دانشجویار توسط نسرین حاجی حسنی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 70,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش جامع طراحی سایت مشابه Soft98 با ASP.NET Core را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های طراحی وب‌سایت سراسر اینترنت را در صفحه طراحی وب‌سایت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

سجاد اسدی

تدریس دوره خیلی عالی و بدور از محمل گویی بود

رسول

سلام وقتتون بخیر سایت شما فقط قیمت این دوره رو افزایش میده و به هیچ عنوان بروزرسانی نمیکنه پروژه با دات نت ۲.۱ هستش ولی الان دات نت ۶ اومده لطفا برای بروزرسانی این اقدام بفرمایید.

علیرضا احمدی

سلام رسول جان. حتما با مدرس در رابطه با این موضوع صحبت میکنیم

نرگس

سلام وقتتون بخیر باشه آیا اگر در زمینه برنامه نویسی در حد صفر باشیم میتوانیم با این فیلم آموزشی سایت را بدون مشکل بالا بیاوریم؟؟؟

soheylakazemi

سلام بر شما بله این اموزش به صورت کامل هست

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی