اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
دوره آموزش ساخت سیستم آزمون آنلاین با فریم ورک CodeIgniter
مسیر آموزشی

دوره آموزش ساخت سیستم آزمون آنلاین با فریم ورک CodeIgniter

237,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.3/5
وضعیت قیمت: 237,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

این دوره آموزشی مبتنی بر فریم ورک کدیگنایتر یکی از فریم ورک های محبوب php ، تهیه شده است. شما در این دوره یاد می گیرید که چگون با استفاده از این فریمورک یک سیستم آزمون آنلاین را پیاده سازی کنید. از مزایای سیستم آزمون آنلاین ، برداشته شدن محدودیت مکانی جهت برگزاری یک آزمون می باشد و به این طریق هر فرد تنها با دسترسی به اینترنت می تواند […]
دوره دوره آموزش ساخت سیستم آزمون آنلاین با فریم ورک CodeIgniter دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 15 ساعت و 36 دقیقه می‌باشد که در دانشجویار توسط مسعود حجتی زاده مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 237,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره دوره آموزش ساخت سیستم آزمون آنلاین با فریم ورک CodeIgniter را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های طراحی وب‌سایت سراسر اینترنت را در صفحه طراحی وب‌سایت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی