اطلاعات دوره
آموزش CodeIgniter در قالب ساخت سیستم ارسال تیکت
مسیر آموزشی

آموزش CodeIgniter در قالب ساخت سیستم ارسال تیکت

298,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: 298,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

دوره آموزش ساخت سیستم ارسال تیکت با استفاده از CodeIgniter codeigniter یک فریم ورک رایگان و قوی PHP و open source است .فریمورک CodeIgnite جهت ایجاد سریع اپلیکیشن های وب ساخته شده و بر اساس معماری MVC طراحی و پیاده سازی شده است. کدیگنایتر با استفاده از کتابخانه های خود، کار توسعه اپلیکیشن ها را بسیار سریع کرده است و به دلیل انعطاف بسیاری که دارد مورد توجه بسیاری از […]
دوره آموزش CodeIgniter در قالب ساخت سیستم ارسال تیکت دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 16 ساعت و 26 دقیقه می‌باشد که در دانشجویار توسط مسعود حجتی زاده مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 298,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش CodeIgniter در قالب ساخت سیستم ارسال تیکت را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های طراحی وب‌سایت سراسر اینترنت را در صفحه طراحی وب‌سایت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

alireza110

سلام این آموزش رو که تهیه کردم یک باگ بزرگ داره و اون اینکه تمام یوزر هایی ک role یکسانی دارن کافیه فقط توی نوار آدرس شماره هر تیکتی رو ک خواستن بزنن و بهشون اون تیکت نمایش داده میشه این رو داخل پروژه آموزش ندادن که ب کنار توی کد هاشونم نیست و ناقصه لطفا این باگ رو با اضافه کردن یک قسمت آموزشی برطرف کنید خیلی ممنون

samsia30

سلام دوست عزیز همانطور که دوستان هم سوال پرسیدند و جوابی دریافت نکردند. ممنون میشم جواب سوالات را بدین. 1- شما در این از نسخه چند این فریم ورک استفاده می کنید؟ 2- این آموزش در په سالی تولید شده است؟ 3- چطوری میتونم دموی پروژه رو مشاهده کنم؟

پشتیبان توفیق پور

سلام وقت بخیر 1- نسخه 3.1.9 2- ابتدای سال 98منتشر شده 3- قسمتی به عنوان مقدمه موجود هست که مدرس توضیحات اولیه رو میدن و قسمت 30هم جهت مشاهده قسمت هایی از پروژه در دسترس شماست مشاهده کنید.

AM S

سلام این دوره دوره کامل کدایگنایتر هست و شما از نسخه چند این فریم ورک استفاده می کنید پاسخ بدید ممنون میشم

sala

سلام شما از کدوم نسخه کدایگنایتر استفاده کردید و ما در این دوره کامل کدایگنایتر رو یاد می گیریم یا خیر؟ ممنون میشم اگه پاسخ بدید

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی