اطلاعات دوره
آموزش اتوکد دو بعدی – حل تمرین AutoCAD
مسیر آموزشی

آموزش اتوکد دو بعدی – حل تمرین AutoCAD

499,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.5/5
وضعیت قیمت: 499,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:24 نظر4.2
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:علی شیرافکن4.6
  • زمان:6 ساعت و 35 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

با توجه به تعدد دستورات در محیط دو بعدی بهترین و مناسب ترین روش برای تسلط بر دستورات، انجام یک سری تمرین های مناسب و متناسب با نیاز افراد است. چه بسیار دستوراتی که در این نرم افزار موجود می باشد اما اپراتور در طی سال ها کار کردن با این نرم افزار نیاز جدی برای مراجعه به آن ها نداشته است، پس یاد گرفتن این دستورات ضرورتی نخواهد داشت. در این فرادرس تمریناتی رسم شده که هم در حوزه های مختلف چون نقشه های عمومی، نقشه کشی صنعتی، نقشه کشی معماری، تاسیسات (برق ساختمانی) کارایی داشته باشد و هم از سوی دیگر، دستورات پرکاربرد در منوهای Dimension، Modify، Draw و Format مرور می شوند.
دوره آموزش اتوکد دو بعدی – حل تمرین AutoCAD دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 6 ساعت و 35 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط علی شیرافکن مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 499,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش اتوکد دو بعدی – حل تمرین AutoCAD را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

علی

مطلبی که در سرفصل ها نیاز داشتم رو تونستم در ویدئو مشاهده کنم و برای من در حد مرور خیلی عالی بود.

علی

آموزش رو مشاهده کردم محتوای خوبی داشت.

بهنام

آموزش خوبی بود اما کاش یه مقدار تمریناش بیشتر بود.

لیدا

یکی دو جلسه رو مشاهده کردم خوب بود یه مقدار تونستم کار کنم با نرم افزار از این بابت خوب بود و در خصوص شناخت ابزارها خیلی کمکم کرد.

حمیدرضا

خوب تدریس کردند و کاربردی بود، مستقیم میرفتند سر اصل مطلب وحاشیه نداشتند.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی