اطلاعات دوره
آموزش jquery، دوره جامع طراحی سایت با جی کوئری
مسیر آموزشی

آموزش jquery، دوره جامع طراحی سایت با جی کوئری

477,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.9/5
وضعیت قیمت: 477,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

اصلا چرا JQuery ؟ برای پاسخ به این سوال در ابتدا باید بدانیم JQuery چیست؛ JQuery یکی از کتابخانه های محبوب زبان بزرگ Javascript است که سالهاست در دنیای توسعه وب فرانت (سمت کاربر) یکه تازی میکند و طبق آماری که سایت medium در سال 2019 منتشر کرد در توسعه ی بالغ بر 95 درصد وب سایت های توسعه داده شده تا آن تاریخ از Javascript استفاده شده بود و ساده انگاریست اگر بخواهیم بگوییم که ایم آمار تا به امروز دچار کاهش شده است.
دوره آموزش jquery، دوره جامع طراحی سایت با جی کوئری دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 16 ساعت و 55 دقیقه می‌باشد که در دانشجویار توسط میر آرش قیاس زاده مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 477,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش jquery، دوره جامع طراحی سایت با جی کوئری را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های طراحی وب‌سایت سراسر اینترنت را در صفحه طراحی وب‌سایت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

seyyederfanasadi@

سلام جلسه سوم بخش چهارم ( آشنایی با selector ها در JQuery – ) فایلش موجود نیست. چطور میتونم این بخش رو دانلود کنم؟ ممنون

محمد

استاد سلام این آموزش ابدیت میشه ؟ به این ترتیب پیش باید رفت : Html Css Js مقدماتی JQuary جامع Php mvc فقط شما کدوم فرم ورک هارو پیشنهاد میکنید کار کنیم بعد یاد گیری؟ در بخش front هم : Photoshop Figma Adobe ed ممنون میشم بفرمایید مسیر درست؟

amiirhashemzade

پروژه دوره چی هست ؟

ahmadalikhanii512

سلام در مورد مدرک پایان دوره توضیحی بدهید

soheylakazemi

سلام 80 درصد دوره را باید به صورت انلاین مشاهده کنید درخواست بدید و به صورت انلاین مدرک براتون صادر میشه

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی