اطلاعات دوره
آموزش bootstrap5 از مقدماتی تا پیشرفته همراه با پروژه طراحی قالب جابینجا
مسیر آموزشی

آموزش bootstrap5 از مقدماتی تا پیشرفته همراه با پروژه طراحی قالب جابینجا

298,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.1/5
وضعیت قیمت: 298,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:4 نظر2.5
  • آموزشگاه:دانشجویار3.6
  • مدرس:پوریا کهریزی3.4
  • زمان:8 ساعت و 6 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در دوره آموزش bootstrap5 چه می آموزید ؟ نحوه استفاده از کامپوننت bootstrap5 و طراحی قالب ها بصورت واکنش گرا فهم و درک bootstrap5 شناخت کامل کلاس های آماده ی آن سپس طراحی چند قالب متوسط و در نهایت طراحی قالب جابینجا در دوره آموزش پروژه محور bootstrap در گام نخست موارد مورد نیاز برای پروژه مانند فونت و آیکن و بوتسترپ5 را دانلود نموده و به پروژه اضافه نموده در گام دوم عکس های مورد نیاز را دانلود و در فایلی مجزا جهت استفاده ذخیره نموده و سپس بصورت مرحله به مرحله صفحه اصلی جابینجا را طراحی می نماییم. این دوره چه بازارکاری دارد ؟ بازار کار بوت استرپ تو بخش فرانت هست (ساخت قالب وب سایت) البته برای تکمیل بخش فرانت یادگیری js ضروریه با فرا گرفتن این دوره و تسلط به مباحث ذکر شده کار آموز می تواند طراحی قالب را شروع نماید و برای هر قالب با توجه به پیچیده یا ساده بودن آن برای هر طرح بین 200 تا 400 هزار تومان دریافت نمایید یا بصورت کارمندی مشغول به فعالیت شده و در یک شرکت به عنوان طراح سایت حقوقی ثابت بین 4,500,000 تا 6,000,00 دریافت نمایید. پیش نیازهای آموزش bootstrap5 چیست ؟ آشنایی کامل با html5 css3 است . این دوره برای چه کسانی مناسب است ؟ علاقه مندان به برنامه نویسی و تمامی رشته کامپوتر و کسانی که میخواهند از شاخه وب کسب درآمد کنند چه نرم افزارهایی در این دوره استفاده شده است ؟ در این آموزش از نرم افزار های Vs Code استفاده شده است. مزیت این دوره نسبت به سایر دوره های مشابه چیست ؟ از پایه مباحث را آموخته و سپس چند قالب را طراحی نموده و تمامی نکات را منتقل نموده و در نهایت پروژه عملی سایت...
دوره آموزش bootstrap5 از مقدماتی تا پیشرفته همراه با پروژه طراحی قالب جابینجا دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 8 ساعت و 6 دقیقه می‌باشد که در دانشجویار توسط پوریا کهریزی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 298,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش bootstrap5 از مقدماتی تا پیشرفته همراه با پروژه طراحی قالب جابینجا را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مهندسی مکانیک سراسر اینترنت را در صفحه مهندسی مکانیک در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی