اطلاعات دوره
آموزش رایگان HTML و CSS از مقدماتی تا پیشرفته
مسیر آموزشی

آموزش رایگان HTML و CSS از مقدماتی تا پیشرفته

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.7/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:42 نظر3.8
  • آموزشگاه:کدیاد3.6
  • مدرس:میلاد ده یامی3.6
  • زمان:12 ساعت و 18 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

برای ورود به دنیای وب اولین مواردی که شما باید اقدام به یادگیری آنها کنید HTML و CSS است. HTML یک زبان نشانه‌گذاری است که برای ایجاد ساختار وب‌سایت و صفحات وب مورداستفاده قرار می‌گیرد و CSS نیز یک زبان استایل‌دهی است که با استفاده از آن می‌توانید اقدام به زیباسازی عناصری که با استفاده از زبان HTML ایجاد کرده‌اید کنید. دوره رایگان Css HTML یک دوره بسیار کارآمد، کاربردی و رایگان است که به شما کمک می‌کند تا به‌راحتی هرچه تمام به این دو زبان مسلط شوید و بتوانید از آنها در ایجاد پروژه‌های وب‌سایت خود استفاده کنید. در ادامه این مطلب قصد داریم کمی بیشتر درباره آموزش CSS HTML صحبت کنیم و نکاتی را درباره ویژگی‌های این دوره در اختیار شما قرار دهیم.     دوره آموزش CSS و HTML آشنایی با دوره رایگان HTML و CSS برای ورود به حوزه طراحی وب شما ابتدا باید دوره HTML و سپس دوره Css را پشت سر بگذارید. این دو دوره پایه و اساس طراحی وب هستند و تا زمانی که شما به‌خوبی به آنها مسلط نشده‌اید نمی‌توانید به یک توسعه‌دهنده فرانت‌اند تبدیل شوید. دوره رایگان Css HTML یکی از بهترین دوره‌هایی است که در این زمینه وجود دارد. این دوره که در سایت کدیاد به‌صورت کاملا رایگان در اختیار شما قرار دارد و می‌توانید از آن استفاده کنید یک دوره بسیار جامع و کامل است که تمام مفاهیم مرتبط با این دو زبان را به طور کامل به شما آموزش می‌دهد. در طول این دوره تمرین‌هایی به شما ارائه می‌شود که به شما کمک می‌کند تا مهارت‌های خود را تقویت کنید و علاوه بر این پروژه‌های جذابی نیز ارائه می‌شود.   نکته بسیار مهم در خصوص این دوره این است که شما با هر سطح دانشی و بدون هیچ‌گونه پیش‌نیازی می‌توانید از آن استفاده کنید و محدودیتی در این زمینه برای شما وجود ندارد. در طول این دوره شما به یک متخصص در زمینه HTML و CSS تبدیل خواهید شد و می‌توانید روند یادگیری خود را با کمک فریم‌ورک‌های فرانت‌اند تکمیل کرده و به یک متخصص فرانت‌اند تبدیل شوید.
دوره آموزش رایگان HTML و CSS از مقدماتی تا پیشرفته دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 12 ساعت و 18 دقیقه می‌باشد که در کدیاد توسط میلاد ده یامی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش رایگان HTML و CSS از مقدماتی تا پیشرفته را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های طراحی وب‌سایت سراسر اینترنت را در صفحه طراحی وب‌سایت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

...mddarzi199

سلام فصل بعدی کی میاد؟؟

...sarahatmy5

دوره مفید و خوبی هست

...lahijansho

درود بر استاد عزیز بنده هنوز فیلمها رو ندیدم ولی همه رو دانلود کردم و میخوام شروع کنم. چون هنوز ندیدم نمیتونم نظر قطعی بدم ولی با توجه به نظرات دیگر عزیزان باید دوره خیلی خوبی باشه و اینکه شما این زحمت رو کشیدید و بدون مزد و با تلاش فراوان این دوره رو در اختیار ما گذاشتید این خودش جای تقدیر و تشکر بسیار داره. امیدوارم همیشه سلامت و پر انرژی باشید.

...sanaz.samadi.s

خیلی دوره خوبیه ممنون

M

سلام استاد. بعد این دوره مشکلی توی زدن سایت نداریم؟ و اینکه دوره رو ادامه میدید؟ و اکه می دید اگه میشه پروژه عملی بزارید مرسی

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی