اطلاعات دوره
آموزش پروژه محور html و css (24 پروژه) - پیشرفته
مسیر آموزشی

آموزش پروژه محور html و css (24 پروژه) - پیشرفته

250,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.5/5
وضعیت قیمت: 250,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در آموزش پروژه محور html و css قصد داریم در بیش از 12 ساعت در قالب 24 پروژه حرفه ای طراحی سایت با html و cs را آموزش دهیم. همانطور که مشاهده می کنید تعداد کسب وکارهای اینترنتی روز به روز در حال افزایش است و به دنبال آن درخواست طراحی سایت نیز افزایش پیدا می کند، بنابراین با یادگیری این مهارت می توانید وارد یک بازار کار بزرگ شوید. برای ماندن در این بازار کار علاوه بر توانایی طراحی سایت باید با متدهای روز آشنا و بتوانید یک محصول قابل قبول ارائه دهید. اگر در حوزه طراحی سایت مبتدی هستید یا اینکه قصد دارید در این حوزه فعالیت کنید ما به شما شرکت در دوره پروژه محور html و css (24 پروژه) را پیشنهاد می کنیم. دوره آموزش html و css یک دوره آموزشی کامل است که در آن بصورت پروژه محور تمام موارد لازم برای طراحی یک سایت حرفه ای را فراخواهید گرفت. با استفاده از این دوره آموزشی شما به یک طراح سایت با تجربه تبدیل خواهید شد. آموزش پروژه محور css وHTML برای کسانی که می خواهند به صورت پروژه محور طراحی وب انجام دهند، مناسب است.
دوره آموزش پروژه محور html و css (24 پروژه) - پیشرفته دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 12 ساعت و 11 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط سیدسینا شجاعی فر مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 250,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش پروژه محور html و css (24 پروژه) - پیشرفته را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های طراحی وب‌سایت سراسر اینترنت را در صفحه طراحی وب‌سایت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

مجید مجید

با تشکر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی