اطلاعات دوره
آموزش جامع و پروژه محور Tailwind css
مسیر آموزشی

آموزش جامع و پروژه محور Tailwind css

680,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.3/5
وضعیت قیمت: 680,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

tailwind css یک فریمورک Utility First هست، این فریمورک متشکل از یکسری کلاس های آماده ای هست که شما برای پیاده سازی هرگونه دیزاینی میتونید ازش بهره ببرید. توجه کنید که tailwind css هیچ کامپوننت اماده ای در خود ندارد. و در این دوره قراره به صورت جامع این فریمورک رو بررسی کنیم و در نهایت یک پروژه فروشگاهی کاملا استاندارد پیاده سازی میکنیم. برای اینکه بیشتر راجب دوره بدونید ویدیو معرفی رو حتما مشاهده کنید.
دوره آموزش جامع و پروژه محور Tailwind css دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 21 ساعت می‌باشد که در سبزلرن توسط حمید رضا عبادی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 680,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش جامع و پروژه محور Tailwind css را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های طراحی وب‌سایت سراسر اینترنت را در صفحه طراحی وب‌سایت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

darsmars

دپارتمان محترم مارکتینگ سبزلرن خواهشا و لطفا تخفیفی رو برای این پروژه در نظر بگیرید!

Meiti7

دیزاین جدید با tailwind باشه ؟ :))

arani

اولین کامنت؟

Mrkazemivi

سایت جدید نظر جدید خود سایت سبزلرن رو اقای عبادی با tailwind زده دیگه چشم بسته هم میشع گفت بهترینه دوره و نحوه تدریس

حمیدرضا عبادی

مخلصیم

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی