اطلاعات دوره
آموزش جامع html و css و bootstrap
مسیر آموزشی

آموزش جامع html و css و bootstrap

100,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.6/5
وضعیت قیمت: 100,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

HTML یک زبان نشانه گذاری و اسکلت اصلی تمامی سایت هایی است که در سراسر دنیا به وجود می آیند. جدا از نوع زبان برنامه نویسی که برای یادگیری انتخاب می کنید، اگر می خواهید در دنیای وب بمانید لازمه که HTML را یاد بگیرید. ما در این دوره با تمام دستورات HTML وCSS آشنا خواهیم شد. در انتهای دوره می توانیم یک قالب را در سایز های مختلف (برای موبایل و تبلت) طراحی کنیم. این دوره پروژه محور بوده و هنگام آموزش، ما از آزمایش هایی بر روی کد ها که توسط خود شرکت کنندگان دوره انجام می شود به درک مطلب از این مبحث خواهیم رسید.  ما در این دوره تمامی استانداردهای کد نویسی را یاد می گیریم، به شکلی که بتونیم قالبی انعطاف پذیر بسازیم، توی حالت های مختلف و کاملا استاندارد برای ادغام سازی با هر نوع سیستم مدیریت محتوایی (مثل وردپرس).  
دوره آموزش جامع html و css و bootstrap دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 24 ساعت می‌باشد که در دارکوب توسط ایوب محمودی فرد مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 100,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش جامع html و css و bootstrap را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های طراحی وب‌سایت سراسر اینترنت را در صفحه طراحی وب‌سایت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

نگین ناج کار

خوب

ندا نیکو

فوق العاده از نحوه تدریس استاد محمودی راضی هستم

آقای عمرانی

به به

آقای سیرفی

بسیار عالی

بهاره خلج (دانش آموز)

دوره عالی بود. ممنون از آموزشگاه دارکوب و استاد محمودی برای بیان ساده و واضحی که دارن

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی