اطلاعات دوره
کارگاه آنلاین طراحی وبسایت مقدماتی (HTML و CSS)
مسیر آموزشی

کارگاه آنلاین طراحی وبسایت مقدماتی (HTML و CSS)

50,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2/5
وضعیت قیمت: 50,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

بدون نیاز به دانش قبلی از برنامه نویسی و یا دنیای وب، طراحی وبسایت مقدماتی را تنها در 2 جلسه 3ساعته  یاد بگیرید. در این دوره به آموزش مفاهیم وب و زبان HTML و CSS می پردازیم بطوری که تا پایان دوره بتوانید اولین وبسایت خود را طراحی کنید. در ادامه با اصول طراحی واکنش گرا (Responsive Design) آشنا خواهیم شد. و در آخر به سراغ تکنیک ها و ابزار بهینه سازی وبسایت برای موتور های جستجو (SEO) می رویم تا وبسایتی سازگار با قواعد سئو داشته باشیم. درباره مدرس این دوره مدیرعامل توگدر (شبکه اجتماعی پایه) برترین رتبه IT کشوری در جشنواره خوارزمی مدرس دوره های برنامه نویسی در دانشگاه امیرکبیر و دبیرستان البرز انتخاب بعنوان 70 استارتاپ برتر در Startup Istanbul 2018 از بین 93000 شرکت کننده   رزومه مدرس در لینکدین:   https://linkedin.com/in/SeyedHamedShams
دوره کارگاه آنلاین طراحی وبسایت مقدماتی (HTML و CSS) دوره‌ای با امتیاز نهایی 2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 6 ساعت می‌باشد که در ایسمینار توسط سید حامد شمس مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 50,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره کارگاه آنلاین طراحی وبسایت مقدماتی (HTML و CSS) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های طراحی وب‌سایت سراسر اینترنت را در صفحه طراحی وب‌سایت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی