اطلاعات دوره
طراحی قالب بلاگفا با استفاده از Html-Css-JQuery
مسیر آموزشی

طراحی قالب بلاگفا با استفاده از Html-Css-JQuery

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

با سلام خدمت تمامی کاربران وب سایت دانشجویار در خدمت شما هستیم با  آموزش طراحی قالب برای سیستم مدیریت محتوای بلاگفا امیدوارم که خوشتون بیاد. مباحثی که در این دوره آموزشی کار خواهیم کرد عبارتند از : 1- طراحی گرافیکی قالب مورد نظر در نرم افزار فتوشاپ 2- تبدیل طرح گرافیکی به قالب html / css 3- تبدیل قالبhtml / css3 به قالب بلاگفا 4- رفع باگ ها و خطاهای […]
دوره طراحی قالب بلاگفا با استفاده از Html-Css-JQuery دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره نامشخص می‌باشد که در دانشجویار توسط محمدرضا ابراهیمی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره طراحی قالب بلاگفا با استفاده از Html-Css-JQuery را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مهندسی مکانیک سراسر اینترنت را در صفحه مهندسی مکانیک در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

Amirm2305

خسته نباشید خیلی مفید بود

Oveis

سلام فیلم شماره 11 خرابه اگه میشه درستش کنید

پشتیبان نگینانی

سلام میشه بگین مشکلش چیه؟ چون من چک کردم مشکلی نداشت. ممنونم

pm234

سلام دوستان منم دقیقا به مشکل قبلی برخوردم .تازه نظرات دیدم .ممنون از اموزش هاتون

77astane

خسته نباشی جناب شکر بیگی

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی