اطلاعات دوره
فیلم آموزش پروژه محور html و css
مسیر آموزشی

فیلم آموزش پروژه محور html و css

100,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.5/5
وضعیت قیمت: 100,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:دارکوب4.6
  • مدرس:پیام محمدی0
  • زمان:6 ساعت و 27 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در این دوره یک پروژه کامل را با html و  cssطراحی می کنیم. پروژه ای که در نظر داریم سایت (sitedar.com) هستش که تمامی قسمت های این قالب در این دوره طراحی و آموزش داده خواهد شد. ما در انتهای این دوره به طور کامل با همه تگ های html و تمامی دستورات css که در این پروژه وجود دارد آشنا خواهیم شد. این پروژه به صورت استاندارد نوشته شده و در ویرایشگر dreamweaver آموزش داده خواهد شد. شما بعد از گذراندن این دوره مفهوم کنارهم قرار گرفتن المنت ها در یک پروژه را کاملا درک می کنید و می توانید در همه جا از آن ها استفاده کنید. در این دوره به غیر از ایجاد صفر تا صد یک پروژه، آزمایش هایی در طراحی انجام شد. تغییراتی با دستورالعمل ها ایجاد شد باعث درک بهتر از این کدها شد و بعد به حالت پروژه برگشت داده شد.   آموزش رسپانسیو کردن وب سایت امروزه همه سایت ها باید توی حالت های مختلف طراحی شوند. در این دوره با مبحث مدیاکوئری آشنا می شویم. با استفاده از یک قالب واقعی و به صورت پروژه محور ما یک سایت را ریسپانسیو می کنیم. ما اگر می خوایم به صورت علمی ریسپانسیو را یاد بگیریم، بهتر است قبل از اینکه با فریم ورکی آشنا بشیم، مفهوم مدیا کوئری را کامل درک کنیم. این دوره برای افرادی هست که آشنایی لازم با html, css را دارند. توصیه می شود اگر html را نمی دانید “آموزش پروژه محور html, css ” را ببینید.  
دوره فیلم آموزش پروژه محور html و css دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 6 ساعت و 27 دقیقه می‌باشد که در دارکوب توسط پیام محمدی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 100,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره فیلم آموزش پروژه محور html و css را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های طراحی وب‌سایت سراسر اینترنت را در صفحه طراحی وب‌سایت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی