اطلاعات دوره
دوره آموزش html و css  به صورت جامع و پروژه محور
مسیر آموزشی

دوره آموزش html و css به صورت جامع و پروژه محور

130,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: 130,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

10 ساعت آموزش کامل hmtl و css توسط استاد صیفی کاملا پروژه محور. در پایان شما می توانید یک وب سایت کامل با استفاده از html و css پیاده سازی کنید. دوره آموزش جامع HTML و CSS که به صورت پروژه محور می باشد در 8 فصل برای شما آماده شده، مباحثی که در این 8 فصل خواهید آموخت: • فصل اول که مقدمه میباشد با این دوره آموزشی و پروژه مورد نظر که طراحی یک وبسایت با استفاده از HTML و CSS میباشد، آشنا میشوید.• فصل دوم با مباحث پایه HTML آشنا میشوید تا از این مباحث پایه در فصل های آینده جهت ساخت پروژه این دوره استفاده کنید. از آنجایی که HTML و CSS دو زبان مستقل نیستند و این دو زبان در خیلی از مباحث همپوشانی دارند.• فصل سوم با مباحث پایه CSS آشنا میشوید تا در ادامه یادگیری زبان HTML برای شما راحت شود.• فصل چهارم در مورد مباحث HTML عمیق تر صحبت میشود.• فصل پنجم در مورد فرم های HTML بحث میشود و در همین فصل هم یک پروژه کوچک برای آماده سازی شما برای پروژه اصلی درنظر گرفته شده است.• فصل ششم در مورد نحوه استفاده از ویدئو و موسیقی در وبسایت بحث میشود.• فصل هفتم به پروژه اصلی این دوره آموزشی میرسیم و در این فصل با استفاده از HTML و CSS یک وبسایت طراحی میکنیم. HTML و CSS اولین گام ها در دنیای وب است و برای حرفه ای شدن شما نیاز به یادگیری زبان های دیگری نیز دارید.• فصل هشتم در مورد گام های بعدی که شما میتوانید در دنیای وب بردارید صحبت میشود.
دوره دوره آموزش html و css به صورت جامع و پروژه محور دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 17 ساعت و 34 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط علی صیفی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 130,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره دوره آموزش html و css به صورت جامع و پروژه محور را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های طراحی وب‌سایت سراسر اینترنت را در صفحه طراحی وب‌سایت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

علیرضا

سلام وقتتون بخیر من قبل از این دوره ی آموزشی دو تا دوره ی html/css دیده بودم اما هیچ کدومشون اینقد توضیحات کامل و با جزئیات نداده بودند که این خیلی خوب بود واقعا. در ضمن فایل اکسل کنار جلسات هم بسیار مفید هستش که جا داره تشکر بکنم از ایشون بابت زحماتشون. خدا قوت.

Alireza Yaghoobi

دوره خوبی بود و مدرس روان و خوب توضیح میدادند

neda eskandari

ه نظرم اموزش های اقای صیفی مفید هست. و من امروز سومین اموزش از ایشون رو هم خریدم که دوره پیشرفته css هست. فقط لطفا کیفیت ضبط رو بالا ببرید یه نویزی داره اذیت میکنه یه کم

آناهیتا احمدی

مدرس خوب توضیح داد

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی