اطلاعات دوره
دوره آموزش پروژه محور HTML و HTML5
مسیر آموزشی

دوره آموزش پروژه محور HTML و HTML5

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.4/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

HTML مخفف Hyper Text Markup Language و به معنای زبان نشانه گذاری فرامتن می باشد. در واقع HTML زبان نشانه گذاری استاندارد برای صفحات وب است و ساختار یک صفحه وب را توصیف می کند. HTML از یک سری عناصر (elements) تشکیل شده است و این عناصر هستند که به مرورگر (browser) می گویند که چگونه محتوا را نمایش دهد. یادگیری صحیح و اصولی HTML برای افراد علاقه‌مند به مشاغل مرتبط با طراحی و یا برنامه‌نویسی وب‌ یک امر ضروری است و خبر خوب اینکه، یادگیری HTML آسان است و از آن لذت خواهید برد!
دوره دوره آموزش پروژه محور HTML و HTML5 دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 30 دقیقه می‌باشد که در سکان آکادمی توسط تیم تولید محتوای سکان آکادمی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره دوره آموزش پروژه محور HTML و HTML5 را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های طراحی وب‌سایت سراسر اینترنت را در صفحه طراحی وب‌سایت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی