اطلاعات دوره
دوره آموزش react با 4 پروژه عملی برای ساخت اپلیکیشن های تحت وب
مسیر آموزشی

دوره آموزش react با 4 پروژه عملی برای ساخت اپلیکیشن های تحت وب

749,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.1/5
وضعیت قیمت: 749,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:10 نظر2.9
  • آموزشگاه:دانشجویار3.6
  • مدرس:حسین شیره جونی3.7
  • زمان:14 ساعت و 46 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

برای استفاده راحت تر و سریع تر از زبان برنامه نویسی جاوا اسکریپت، کتابخانه هایی طراحی و ساخته شده اند. React JS یکی از این کتابخانه ها می باشد که برای طراحی و ساخت رابط کاربری، استفاده می شود. در دوره آموزش react، این مورد را مورد بررسی قرار می دهیم. پیش نیاز ای دوره آموزش جاوا اسکریپت می باشد. استفاده از کتابخانه‌های تولید رابط کاربری بر پایه جاوا اسکریپت در کار طراحی سایت رو به افزایش است. React JS  یکی از سریع‌ترین و محبوب‌ترین کتابخانه‌ها (Library) جاوا اسکریپت است که توسط فیس‌بوک،اینستاگرام و یک جامعه مستقل از توسعه‌دهندگان وب مدیریت و نگهداری می‌شود. در شکل سنتی، برای ایجاد نرم‌افزارهای هوشمند و کارآمد تحت وب با استفاده از جاوا اسکریپت یا  jQuery، نوشتن حجم زیادی از کدها به‌صورت ساخت‌یافته کاری دشوار و بیش‌ازاندازه تخصصی است. به همین دلیل یافتن متخصصینی که توانایی استفاده از روش‌های سنتی برای تولید باکیفیت این‌گونه نرم‌افزارها را داشته باشند کاری بسیار دشوار است. کتابخانه‌های رابط کاربر مانند  React ، AngularJS و Vue.js ابزارهایی هستند که پیچیدگی‌های تولید رابط کاربری را پشت لایه‌ای از کدهای قابل‌درک و آسان مخفی می‌کنند و علاوه بر آسان‌سازی، سرعت برنامه‌نویسی را نیز افزایش می‌دهند. همچنین، به دلیل توسعه و آزمون توسط جامعه‌ی بزرگی از برنامه‌نویسان، پشتیبانی بهتری از حالت‌های مختلف و مرورگرهای متفاوت و متعدد امروزی در سیستم‌های رومیزی و موبایل به عمل می‌آورند. این آموزش در بسته طلایی آموزش برنامه نویسی با جاوا اسکریپت وجود دارد. React را یاد بگیر یا عمیق‌تر...
دوره دوره آموزش react با 4 پروژه عملی برای ساخت اپلیکیشن های تحت وب دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 14 ساعت و 46 دقیقه می‌باشد که در دانشجویار توسط حسین شیره جونی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 749,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره دوره آموزش react با 4 پروژه عملی برای ساخت اپلیکیشن های تحت وب را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های طراحی وب‌سایت سراسر اینترنت را در صفحه طراحی وب‌سایت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی