اطلاعات دوره
آموزش مبانی نظری معماری + نکات کاربردی
مسیر آموزشی

آموزش مبانی نظری معماری + نکات کاربردی

469,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.2/5
وضعیت قیمت: 469,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:9 نظر4.9
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:رضا باباخانی4.6
  • زمان:4 ساعت و 5 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

طراحی در محیط واقعی معماری، نیاز به دانشی بیش از اصول فنی و تکنیکی دارد چرا که معماران در دنیایی واقعی با افراد و سرمایه گذارانی در ارتباط هستند که هر یک خواسته های گوناگونی دارند. حال معماران باید بتوانند هنر برقراری نظریات و خواسته های فکری با دنیایی واقعی و عملکردی را برای سرمایه گذاران و مصرف کنندگان صنعت ساختمان برآورده نمایند که برای رسیدن به این امر، معمار باید آشنا به اصول فکری و مبانی ابتدایی در معماری باشد. در این فرادرس سعی شده تمام رویکردها و مسائل مهم معماری، اعم از روش ها و فرایندهای ایده تا خلق اثر که ریشه در مبانی نظری دارد، مورد بحث قرارگرفته و ریشه یابی شود. در ضمن شما با فراگیری این آموزش نسبت به شرایط کنونی معماری در جهان و ایران آشنا خواهید شد و همچنین کلید واژه های مهم که می تواند پژوهش ها و آثار معماری شما را کامل تر نماید، در اختیار خواهید داشت.
دوره آموزش مبانی نظری معماری + نکات کاربردی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 5 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط رضا باباخانی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 469,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مبانی نظری معماری + نکات کاربردی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

نیکان

بسیار عالی و خوب و مختصر. کاملا میتونه کمک کنه که دنبال موارد بیشتر برید و اطلاعاتتون درمورد هنر معماری رو بالاتر ببرید. تشکر از جناب باباخانی و فرادرس

شقایق

یکی از معدود درس هایی بود که تا آخر دیدم، خوب توضیح دادند. خیلی خلاصه مطالب رو گفتند. تقریبا مطالب مهم تر گفته شد.

فاطمه میری

عالی و بی نظیر

فرید

آموزش خوبی هستش به همه پیشنهاد میدم

جلالی

خسته نباشد ، خوب بود و من راضی بودم از توضیحات استاد محترم

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی