اطلاعات دوره
آموزش jquery، دوره جامع طراحی سایت با جی کوئری با حسین جلیلی
مسیر آموزشی

آموزش jquery، دوره جامع طراحی سایت با جی کوئری با حسین جلیلی

477,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.5/5
وضعیت قیمت: 477,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:دانشجویار3.6
  • مدرس:حسین جلیلی3
  • زمان:16 ساعت و 55 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

اصلا چرا طراحی سایت با JQuery ؟ برای پاسخ به این سوال در ابتدا باید بدانیم JQuery چیست؛ JQuery یکی از کتابخانه های محبوب زبان بزرگ Javascript است که سالهاست در دنیای توسعه وب فرانت (سمت کاربر) یکه تازی میکند و طبق آماری که سایت medium در سال 2019 منتشر کرد در توسعه ی بالغ بر 95 درصد وب سایت های توسعه داده شده تا آن تاریخ از Javascript استفاده شده بود و ساده انگاریست اگر بخواهیم بگوییم که ایم آمار تا به امروز دچار کاهش شده است. اما حال به پرسش اصلی برگردیم”چرا JQuery؟ اولا چون کدهای Javascript را ساده و کوتاه میکند و سرعت شما را در توسعه و کدنویسی به طرز چشمگیری بالا میبرد اجازه دهید مثالی را باهم بررسی کنیم var post = document.getElementById("Block") var post = $("#Block") دو قطعه کد بالا هر دو المانی از صفحه با id به نام Block را در متغیری به نام post ذخیره میکنند، اما از شما میخواهم بدون توجه به این که کدها چه کاری را انجام داده اند یا اصلا این کار به چه منظور انجام می شود به هر خط از کد توجه کنید کدام کوتاه تر است ؟ کدام راحت تر در ذهن می ماند؟ احتمالا پاسخ شما هم به هر دو پرسش دومی است، حال مقصود از این مثال چه بود؟ همانطور که در بالا شرح داده شد هردوی این کدها یک کار را انجام میدهند اما اولی به زبان javascript  و دومی با استفاده از کتابخانه ی JQuery است. خب حال شما بگویید وقتی راهی کوتاهتر و ساده تر برای انجام کاری وجود دارد آیا باز هم ترجیح میدهید به سراغ راه طولانی تر بروید؟ دوما یادگیری JQuery ساده و راحت است (البته از ما نشنیده بگیرید اما اگر برای ورود به بازار کار ع...
دوره آموزش jquery، دوره جامع طراحی سایت با جی کوئری با حسین جلیلی دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 16 ساعت و 55 دقیقه می‌باشد که در دانشجویار توسط حسین جلیلی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 477,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش jquery، دوره جامع طراحی سایت با جی کوئری با حسین جلیلی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های طراحی وب‌سایت سراسر اینترنت را در صفحه طراحی وب‌سایت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی