اطلاعات دوره
آموزش آرشیکد – طراحی سه بعدی ساختمان ها با ArchiCAD
مسیر آموزشی

آموزش آرشیکد – طراحی سه بعدی ساختمان ها با ArchiCAD

529,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.1/5
وضعیت قیمت: 529,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:6 نظر4.6
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:رامتین چرغنده4.8
  • زمان:4 ساعت و 29 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در این فرادرس به شما خواهیم آموخت که چگونه با نرم افزار آرشیکد کار کنید و به راحتی با آن ارتباط برقرار نمایید. در ابتدای این فرادرس، به صورت پروژه محور به طراحی ویلای تریبلکس می پردازیم. همچنین آشنایی با نرم افزار آرشیکد، تاریخچه و روند کاری BIM، مباحثی است که در درس اول این آموزش به آن ها پرداخته می شود و پس از آن نحوه ساخت محیط کاری و تمپلیت را آموخته، امکانات جدید آرشیکد ۲۳ را مورد بررسی قرار داده و آموزش ابزار خط را با هم انجام می دهیم. در انتهای آموزش شما قادر خواهید بود تا با نرم افزار آرشیکد، پروژه های مختلفی را به راحتی طراحی نمایید.  
دوره آموزش آرشیکد – طراحی سه بعدی ساختمان ها با ArchiCAD دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 29 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط رامتین چرغنده مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 529,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش آرشیکد – طراحی سه بعدی ساختمان ها با ArchiCAD را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

مهدی

آموزش قدیمی و خلاصه بود.

زینب

خیلی نتونستم کامل ببینم، اما تو بازه ای که دیدم برام خوب بود. محتواش دقیق بود.

محمد

صدای مدرس خیلی شاداب و سرزنده اس و این خیلی در یادگیری کمک میکنه که تو در طی مشاهده آموزش احساس کسلی و خستگی نداشته باشی.

رضا

این دوره رو تو دانشگاه دیده بودم ولی استاد چرغنده کاملتر درس دادند و تنظیمات هر آبجکت رو گفتند.

ابراهیم

سلام. ممنون از آموزش ساده و روان. خدا خیرتان بده

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی