اطلاعات دوره
آموزش پیاده سازی افزونه گالری پست وردپرس
مسیر آموزشی

آموزش پیاده سازی افزونه گالری پست وردپرس

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:5 نظر5
  • آموزشگاه:دانشجویار3.6
  • مدرس:حامد مودی3.8
  • زمان:3 ساعت و 45 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

آموزش افزونه نویسی در وردپرس آموزش پیاده سازی افزونه گالری پست وردپرس استفاده از روش رویه برای کد نویسی PHP برای افزونه وردپرس(آموزش وردپرس) تا حدی خوب و معقول است و نیاز ما را پاسخ می‌دهد، اما با پیچیده‌تر شدن افزونه می‌تواند درک و فهم آن را برای دیگران و حتی برنامه نویسی آن افزونه مشکل کند. اگر ما به افزونه وردپرس مانند یک شی یا Object نگاه کنیم، می‌توانیم […]
دوره آموزش پیاده سازی افزونه گالری پست وردپرس دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 45 دقیقه می‌باشد که در دانشجویار توسط حامد مودی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش پیاده سازی افزونه گالری پست وردپرس را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های طراحی وب‌سایت سراسر اینترنت را در صفحه طراحی وب‌سایت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

hamedmoodi

دیدگاه آزمایشی

حامد مودی مدرس دوره

پاسخ

حامد مودی

سلام و عرض ادب دوره بدی نیست

حامد مودی

ممنون از لطفتون

pourrabbi

سلام این دوره تکمیل کننده دوره آموزش صفر تا صد افزونه نویسی وردپرس می باشد به کسانی که دوره افزونه نویسی رو تهیه کرده اند پیشنهاد می کنم که این دوره را نیز خریداری و استفاده کنند.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی