اطلاعات دوره
آموزش مبانی نظری و حکمت معماری منظر
مسیر آموزشی

آموزش مبانی نظری و حکمت معماری منظر

499,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.9/5
وضعیت قیمت: 499,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:5 نظر4.3
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:ریحانه خرم روئی4.2
  • زمان:5 ساعت و 52 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

منظر، دارای ماهیت مکان بوده و محصول تجربه انسان در فضا است. در طول تاریخ، تعامل انسان با محیط به دست جامعه و در چارچوب اقتضائات طبیعی و تاریخی، منظر را پدید آورده است. منظر، فضای کلان زیست انسان در محیط است و خود به خود پدید نمی آید. انسان با همه پیچیدگی های ذهنی خود در فرایند رفت و برگشتی با طبیعت و محیط به تعامل می پردازد. از این رو منظر تنها عنصری عینی که متشکل از اجزای طبیعی باشد، شناخته نمی شود بلکه عنصری ذهنی و فرهنگی نیز خواهد بود که شکل گیری آن در اذهان مردم با تاریخ، اعتقادات دینی و اسطوره ای، اقلیم، سنت زیست و امثال آن ها بوده است. درک انسان از منظر، وابسته به فیزیک فضا و تجربه فرد از فضا است و این دو برخلاف نظریه دوقطبی دکارتی قابل تفکیک و جداسازی از هم نیستند.
دوره آموزش مبانی نظری و حکمت معماری منظر دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 5 ساعت و 52 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط ریحانه خرم روئی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 499,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مبانی نظری و حکمت معماری منظر را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مهندسی معماری سراسر اینترنت را در صفحه مهندسی معماری در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

شاهین

دنبال یک برداشت کلی از این موضوع بودم که این ویدیو و مطالبی که تدریس شد برام کفایت کرد.

حسن

آموزش خوبی بود ولی حقیقتش اونجوری که من فکر می کردم نبود من انتظارم از این آموزش این بود که مبحث های بیشتری رو ارائه میکردن ولی فقط از پاورپوینت روخوانی میکردن خوب بود اما می تونست بهتر از اینی که هست باشه دیتاهایی که استفاده می کردندمناسب نبود ولی در کل بدنبود.

مصطفی

آموزش خوبی بود فن بیان و تسلط ایشون خوب بود و تونست نیازمو برطرف کنه.

mostafa

آموزش متوسط رو به بالا بود به دلیل اینکه ایشون بیشتر کتابی صحبت میکردن بعضی چیزا رو از قبل می دونستم ولی این آموزش تونست 40 درصد از نیازهای منو برطرف کنه.

احد

آموزش خوبی بود ولی من انتظار بیشتری از این آموزش داشتم انتظار داشتم به روز تر مطالب رو توضیح میدادند ولی خب در همین حد هم بد نبود تونست یه یادآوری باشه برام.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی