اطلاعات دوره
آموزش مقدماتی نرم افزار بریکس کد – نقشه کشی با BricsCAD
مسیر آموزشی

آموزش مقدماتی نرم افزار بریکس کد – نقشه کشی با BricsCAD

499,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.1/5
وضعیت قیمت: 499,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:9 نظر4.7
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:حبیب رسا4.6
  • زمان:3 ساعت و 59 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

BricsCAD (بریکس کد)، نرم افزار قدرتمند نقشه کشی و جایگزین ساده و سبک اتوکد (AutoCAD) است که برنامه ای بر اساس کار با فایل های DWG است و امکانات کامل و پیشرفته ای برای کاربران حرفه ای فراهم می کند. هدف از این فرادرس، آموزش تمامی نکات کاربردی ضروری و مهارت های عملی لازم برای ترسیم دو بعدی نقشه های ساختمانی و صنعتی با استفاده از نرم افزار BricsCAD است. یادگیری این نرم افزار برای تمامی دانشجویان، هنرجویان و مهندسین رشته های: عمران، معماری، مکانیک و سایر رشته های مرتبط با ترسیمات فنی، ضروری محسوب می شود. در پایان هر درس این آموزش، از فراگیران آزمونی از محتوای تدریس شده گرفته می شود.
دوره آموزش مقدماتی نرم افزار بریکس کد – نقشه کشی با BricsCAD دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 59 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط حبیب رسا مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 499,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مقدماتی نرم افزار بریکس کد – نقشه کشی با BricsCAD را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های نرم افزار و ابزارها سراسر اینترنت را در صفحه نرم افزار و ابزارها در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

نرسی

واقعا ایشون خوب درس دادن. من تشکر فراوان می کنم ازشون.

حسن جعفری

توضیحات تان خوب است لطفا ادامه دهید ممنون

مهدی

یک قسمت هایی از این آموزش رو لازم داشتم که خوب و دم دستی و کار راه آنداز بود و من واقعا راضی بودم

محمد جواد

آموزش رو دیدم و به نظرم خوب بود.

محمد حسین

همراه با مثال درس می داد و من راضی بودم.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی