اطلاعات دوره
آموزش اندروید استودیو به همراه تحلیل پروژه واقعی
مسیر آموزشی

آموزش اندروید استودیو به همراه تحلیل پروژه واقعی

158,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.1/5
وضعیت قیمت: 158,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:6 نظر1.8
  • آموزشگاه:دانشجویار3.6
  • مدرس:محمود خاوریان4.3
  • زمان:8 ساعت و 28 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

آموزش اندروید استودیو همیشه اولین قدم برای ساختن یک سخت افزار یا نرم افزار، تهیه ابزار مناسب کار میباشد. مثلا برای درست کردن پیتزا، ما نیازمند استفاده از دستگاه مایکروفر خواهیم بود و برای ایجاد کردن ایمیل، باید از یک شرکت ارائه دهنده ایمیل مانند Gmail استفاده کنیم. اندروید استودیو نیز یک IDE محبوب است که ابزار کار برنامه نویسان اندروید محسوب میشود. ابزاری که بدون استفاده از آن، برنامه نویسی کردن سخت و طاقت فرسا خواهد بود. در ادامه این صحبت از سری آموزش‌های برنامه نویسی موبایل بیشتر درمورد آموزش اندروید استودیو صحبت خواهیم کرد. آنچه در دوره آموزش اندروید استودیو می‌آموزید هدف از برگزاری این دوره، آموزش کامل کار با نرم افزار اندروید استودیو میباشد. همانطور که میدانید، توانایی کار با اندروید استودیو یک پیش زمینه مورد نیاز برای شروع برنامه نویسی اندروید خواهد بود. در دوره فوق از نصب نرم افزار اندروید استودیو شروع کرده و تا اجرای یک نرم افزار در محیط شبیه ساز را پیاده سازی و اجرا خواهیم کرد. نرم افزار اندروید استودیو یک IDE قوی و عظیم است که ویژگی های بسیار زیادی را در اختیار برنامه نویسان اندروید قرار میدهد. البته برای استفاده کردن از این ویژگی ها، ابتدا باید طریقه راه اندازی آنها را آموزش ببینید. در دوره آموزش اندروید استودیو با تک به تک پنل‌ های این نرم افزار و طریقه کار با این پنل‌ها آشنا خواهیم شد. این دوره برای چه کسانی مناسب است ؟ علاقه مندان شروع برنامه نویسی اندروید برنامه نویسان کاتلین که قصد تولید نرم افزار های اندروید را دارند تمام برنامه نویسان اندروید که تسلط کامل بر ...
دوره آموزش اندروید استودیو به همراه تحلیل پروژه واقعی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 8 ساعت و 28 دقیقه می‌باشد که در دانشجویار توسط محمود خاوریان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 158,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش اندروید استودیو به همراه تحلیل پروژه واقعی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های برنامه‌نویسی اپلیکیشن و نرم افزار سراسر اینترنت را در صفحه برنامه‌نویسی اپلیکیشن و نرم افزار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی