اطلاعات دوره
آموزش زامارین، یادگیری جامع برنامه نویسی اندروید با xamarin
مسیر آموزشی

آموزش زامارین، یادگیری جامع برنامه نویسی اندروید با xamarin

280,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.4/5
وضعیت قیمت: 280,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:56 نظر3.1
  • آموزشگاه:دانشجویار3.6
  • مدرس:مختار سهولی3.7
  • زمان:16 ساعت و 11 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

با آموزش برنامه نویسی اندروید با زامارین ( ویکی پدیا ) در خدمتتان هستیم.در این دوره ما قصد داریم یک آموزش جامع در حوزه تکنولوژی زامارین به شما ارائه دهیم. زامارین ( Xamarin ) یک شرکت نرم‌افزاری تحت مالکیت مایکروسافت می‌باشد که در سال ۲۰۱۱ شروع به کار نموده است. شرکت مایکروسافت ( ویکی پدیا ) در سال ۲۰۱۵ آن را خریداری و به ویژوال استودیو اضافه کرد.با استفاده از زامارین می توان یک کد #C را روی […]
دوره آموزش زامارین، یادگیری جامع برنامه نویسی اندروید با xamarin دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 16 ساعت و 11 دقیقه می‌باشد که در دانشجویار توسط مختار سهولی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 280,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش زامارین، یادگیری جامع برنامه نویسی اندروید با xamarin را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های برنامه‌نویسی اپلیکیشن و نرم افزار سراسر اینترنت را در صفحه برنامه‌نویسی اپلیکیشن و نرم افزار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

Arashmohajer

سلام در درس sqlite به یک ارور access denied خوردم هنگامی که می خواد create Directory انجام بشه من تمامی دسترسی ها رو مربوط به external storage را دادم ولی بازم این ارور رو دارم لطفا راهنمایی بفرمایید

mayazdi

واقعا کیفیت تدریس و بیان و کیفیت میکروفون همگی ضعیف اصلا قابل قبول نیست و در مقابل مبلغی که میگیرید همگی مسوول هستید. اصلا دوره قابل قبولی نیست. البته مطمینم نظر بنده رو منتشر نمیکنید

علیرضا احمدی

سلام و درود. هر کاربری حق انتشار اعتراضش رو داره. ما هم کامنت هیچ کاربری رو پاک نمیکنیم مگر اینکه داخل اون توهینی کرده باشن. در رابطه با کیفیت آموزش هم لطفا تیکت ارسال کنید تا بخش پشتیبانی یا موارد رو برطرف کنن و یا بازگشت وجه انجام بدن برای شما.

حامد

سلام . استاد درس هاتون توی قسمت GET فقط بدون ارور بودن و برای DELETE , UPDATE توضیحاتتون به ارور خورد و رفع ایراد هم نکردید برامون . توی درس آخر هم فقط POST رو توضیح دادین و در مورد DELETEو UPDATE توی فصل سوم هیچ صحبتی نکردید. ممنون میشم این قسمت رو هم برامون تکمیل کنید .

مختار سهولی مدرس دوره

سلام در نسخه جدید دوره که به زودی منتشر خواهد شد این موارد گفته شده

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی