اطلاعات دوره
آموزش اندروید استودیو به همراه تحلیل پروژه واقعی با پوریا انجمنی
مسیر آموزشی

آموزش اندروید استودیو به همراه تحلیل پروژه واقعی با پوریا انجمنی

158,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.3/5
وضعیت قیمت: 158,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:دانشجویار3.6
  • مدرس:پوریا انجمنی3.6
  • زمان:8 ساعت و 28 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

بعد از گذشت 3 سال از فعالیت سایت نیک اندروید در زمینه تولید و انتشار آموزش های برنامه نویسی اندروید و آشنایی با سلیقه و نیاز کاربران عزیز در طول روند آموزش از امروز رسما دوره جدید آموزش برنامه نویسی اندروید مقدماتی در محیط اندروید استودیو را آغاز می کنیم. دوره قبل آموزش کامل برنامه نویسی اندروید در محیط ایکلیپس با موفقیت در 7 فصل کامل و 23 قسمت آموزش موردی انتشار پیدا کرد و با استقبال خوب شما عزیزان روبرو شد. حال با توجه به محبوبیت محیط جدید برنامه نویسی اندروید دوره جدید آموزش برنامه نویسی اندروید مقدماتی در محیط جدید با سرفصل های به روز و امکانات جدید را منتشر خواهیم کرد.سر فصل های دوره جدید آموزشی بر اساس معیار های مختلفی تدوین شده اند که به ترتیب بیان می شود: بر اساس سرفصل های آموزشی استاندارد جهانی بر اساس اولویت نیاز کاربران در کشور ایران بر اساس علایق کاربران با توجه به 3 سال فعالیت در زمینه تولید آموزش مخاطبین دوره: علاقه مندان به برنامه نویسی اندروید دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته کامپیوتر کسانی که خواهان کسب درآمد از طریق برنامه نویسی هستند. افراد خلاقی که می خواهند ایده هایشان را با کیفیت خوب عملی کنند. و … آنچه با خرید این دوره به دست می آورید: یادگیری برنامه نویسی اندروید و تسلط در این حوزه پیاده سازی پروزه های برنامه نویسی اندروید اشتغال و درآمدزایی و … تکنولوژی و نرم افزارهای مورد استفاده: برنامه نویسی اندروید اندروید استودیو جاوا و … سرفصل های آموزش برنامه نویسی اندروید مقدماتی: آموزش های برنامه نویسی اندروید در محیط اندروید استودیو Android studio در قا...
دوره آموزش اندروید استودیو به همراه تحلیل پروژه واقعی با پوریا انجمنی دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 8 ساعت و 28 دقیقه می‌باشد که در دانشجویار توسط پوریا انجمنی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 158,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش اندروید استودیو به همراه تحلیل پروژه واقعی با پوریا انجمنی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های فناوری و علوم کامپیوتر سراسر اینترنت را در صفحه فناوری و علوم کامپیوتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی