اطلاعات دوره
آموزش طراحی پیاده راه شهری با رعایت اصول امنیت محیطی
مسیر آموزشی

آموزش طراحی پیاده راه شهری با رعایت اصول امنیت محیطی

619,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.3/5
وضعیت قیمت: 619,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

فضاهای شهری بخشی از فضاهای باز و عمومی شهرها هستند که به همه مردم اجازه می‌دهند به آن‌ها دسترسی داشته و در آن‌ها فعالیت کنند. پیاده‌راه نیز بخش بزرگی از فضای شهری را تشکیل می‌دهد. یک فضای شهری امن، فعالیت‌های مناسب را تشویق و فعالیت‌های نامناسب را تجدید می‌کند. از این‌ رو، این فضاهای شهری و نوع آن است که در میزان وقوع جرم و خشونت در شهر تاثیرگذار است. با توجه به پیشرفت شهرها در کشور ایران و همچنین همگام بودن با نظام شهرسازی جهانی، رفع احتیاجات اجتماعی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. در این آموزش به شما یاد می‌دهیم که چگونه مطالعات لازم در این حوزه (پیاده‌راه شهری) را شروع کرده و با چه تکنیک‌هایی به بررسی یافته‌ها بپردازید.
دوره آموزش طراحی پیاده راه شهری با رعایت اصول امنیت محیطی دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 10 ساعت و 8 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط علی فرقانی کسمائی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 619,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش طراحی پیاده راه شهری با رعایت اصول امنیت محیطی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های شبکه و امنیت سراسر اینترنت را در صفحه شبکه و امنیت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی