اطلاعات دوره
دانلود برنامه متلب الگوریتم SVM برای قطعه بندی بندی تصاویر
مسیر آموزشی

دانلود برنامه متلب الگوریتم SVM برای قطعه بندی بندی تصاویر

18,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.6/5
وضعیت قیمت: 18,000 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:دانشجویار3.6
  • مدرس:صادق پاسبان3.9
  • زمان:نامشخص
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در این پست برای دوستان کد ناحیه بندی تصاویر با استفاده از الگوریتم svm آماده کرده ام از انجا که در وب نمونه این کد را برای ناحیه بندی تصاویر ندیدم و نیز نیاز اکثر داتشجویان ارشد به این کد تصمیم به نوشتن این کد کردم این کد را برای تصاویر با ابعاد بالا و تعداد باند بالا تست کردم و جواب بسار خوبی تا 98 درصد را بر می […]
دوره دانلود برنامه متلب الگوریتم SVM برای قطعه بندی بندی تصاویر دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره نامشخص می‌باشد که در دانشجویار توسط صادق پاسبان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 18,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره دانلود برنامه متلب الگوریتم SVM برای قطعه بندی بندی تصاویر را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های رشته ادبیات سراسر اینترنت را در صفحه رشته ادبیات در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی